Mai este doar o săptămână până la Bucureşti Business Days
Bucureşti Business Days va reuni 140 de speakeri confirmaţi (top manageri în mari companii multinaţionale, antreprenori de succes, experţi, specialişti, traineri, consultanţi, speakeri motivaţionali, invitaţi speciali, invitaţi străini), 32 de manifestări (conferinţe, workshopuri, mese rotunde, sesiuni key-note) şi 5 modalităţi diferite de a experimenta generarea de oportunităţi (sesiuni de business networking de tipul microîntâlniri, sesiuni de business networking de tipul open, sesiuni informale de socializare, acces gratuit la aplicaţia de matchmaking, vip networking în zona specială dedicată invitaţilor speciali: vip lounge sau la cina specială de vip networking).
„Prin ediţia Bucureşti Business Days, preocuparea noastră de a pune bazele unei culturi antreprenoriale sănătoase în România prinde contur în noi direcţii”, arată Laszlo Pacso, coordonatorul proiectului.
„O preocupare este centrată pe ideea creării contextului unui dialog constructiv între mediul de afaceri şi cel academic, în special pentru a ajuta la diminuarea diferenţei dintre ceea ce livrează mediul academic şi ceea ce are nevoie mediul de business. A doua preocupare este facilitarea posibilităţilor pentru administraţiile locale să interacţioneze şi să găsească modalităţi de implicare a mediului de business în implementarea strategiilor de dezvoltare a oraşelor pe care le gestionează. O altă preocupare care prinde noi valenţe este suportul pe care îl oferim antreprenorilor la început de drum. Facem acest lucru în special prin facilitarea dialogului cu antreprenori şi manageri seniori, experimentaţi, pentru a primi business feedback la proiectele lor, în al doilea rând prin oferirea posibilităţilor de a-şi testa ideea, serviciul sau produsul în cadrul evenimentelor Business Days şi, nu în ultimul rând, oferindu-le posibilitatea de a-şi promova afacerea cu intenţia de a găsi parteneri şi susţinatori atât la locul evenimentului, cât şi pe canalele online şi social media ale platformei Business Days”, mai spune Laszlo Pacso.
Costurile tichetelor de acces la eveniment, precum şi formularul de înscriere se găsesc pe pagina dedicată. Tipurile de acces BASIC şi PREMIUM sunt MULTIPASS şi permit accesul la eveniment cu acelaşi badge pentru mai multe persoane, nu în acelaşi timp. Studenţii beneficiază de 50% reducere pe baza carnetului de student, însă pentru ei există un număr limitat de locuri. Înscrierile se mai pot face până pe 9 decembrie, ora 16.00.