Magazinele online trebuie să folosească aceste tactici de marketing
La eveniment vor fi prezenţi peste 40 de speakeri naţionali şi internaţionali, reprezentanţi ai unor branduri importante precum IKEA, Altex, Digital Annexe, CloudIQ, Bitdefender, eCommerce MasterPlan, Digital Anexe. Doi dintre principalii speakeri internaţionali fac parte din World's Top 50 Email Marketing Influencer şi Top 10 comentatori de eCommerce din lume.
Conferinţa este adresată oamenilor de afaceri care deţin magazine online sau îşi doresc un start-up pe acest domeniu, specialiştilor de marketing implicaţi în activitatea de online a business-urilor, specialişti/consultanţi în ecommerce, design/usability, promovare online şi SEO, furnizori de servicii de ePayment, hosting, telecom, servicii financiare şi de curierat.
Cum pot magazinele online să-şi crească vânzările plătind doar pe bază de comision?
În România sunt peste 600 magazine online şi furnizori de servicii online care apelează la marketingul afiliat, iar aceasta contribuie în medie cu până la 20% din totalul vânzărilor magazinelor online.
Categoriile de produse cele mai populare în promovarea afiliaţilor sunt cele din zona IT&C, Electrocasnice, Fashion, Cărţi şi produse pentru copii, însă şi proiectele afiliaţilor dedicate pe alte categorii sunt în creştere puternică.
Marketingul afiliat a apărut în anul 2005 şi a avut o bună dezvoltare datorită eficienţei acestuia, oferind rezultate directe şi imediat măsurabile. În cadrul TeCOMM, Claudiu Farcas va vorbi despre Metode imediat aplicabile pentru a activa afiliaţii pentru a fi performanţi şi va prezenta cum pot magazinele online să atragă afiliaţi să le promoveze produsele şi cum să îşi crească o comunitate loială de afiliaţi care este orientată spre performanţă şi care le va ajuta să promoveze imaginea brandului. Claudiu este unul dintre cei mai cunoscuți specialiști din România, cu mai bine de 6 ani de experiență în mediul de eCommerce local, în prezent manager la Profitshare, rețeaua de marketing afiliat cu cele mai mari vânzări din România.
Email-ul este canalul preferat de comunicare între branduri şi clienţii acestora
Clienţii din ziua de azi se aşteaptă la personalizarea comunicării din partea brandurilor. Chiar şi cu dezvoltarea puternică a reţelelor sociale, email-ul este în continuare canalul preferat de comunicare între branduri şi clienţii săi.
Eugen Potlog vine la TeCOMM să vorbească despre Clientul tău, elementul central din strategia de Email Marketing. Eugen Potlog este Manager Conectoo (leader de piaţă în servicii de email marketing) concentrându-se pe implementarea tehnologiilor noi şi extinderea serviciului de e-mail marketing în afara graniţelor ţării noastre. Acesta este cunoscut pentru coordonarea şi dezvoltarea platformei Profitshare (cea mai avansată platformă de marketing afiliat din România). Printre clienţii companiei se numără eMAG, OLX, ZorileStore, Flanco, TinaR, PCFun, FashionUp, Yellow Store, Zonga, Ringier etc.
Înscrierile la eveniment se fac pe www.cluj.tecomm.ro unde se va actualiza constant lista speakerilor şi a agendei.