Lucruri de care trebuie să ții cont înainte să-ți lansezi un site
Ryan Cieslak, Product Marketing Director în domeniul e-commerce-ului, vorbește, într-o conferință organizată de Entrepreneur.com, despre principalele lucruri pe care trebuie să le ai în vedere atunci când vrei să-ți lansezi un site care sî și producă trafic.
1. Alege-ți domeniul într-un mod strategic
Poate că deja știți cum să alegeți un domeniu care să fie ușor de pronunțat/scris și care să fie ușor de reținut. Cu toate acestea, este bine să-ți rezervi și un domeniu care, deși încă nu este disponibil, te-ar putea ajuta ulterior în optimizarea motorului de căutare. Spre exemplu, dacă îți deschizi un serviciu de catering online, ai în vedere și domeniul .restaurant sau .mancare. Lista domeniilor de Internet este în continuă actualizare și noi formule devin disponibile în fiecare zi.
2. Nu neglija BRANDUL.
Concentrează-te pe ideea că potențialii clienți trebuie să îți cunoască și compania, nu doar produsele. Așa că stabilește cu atenție cine ești, cu ce te ocupi și care este elementul cheie care te face diferit de ceilalți competitori de pe piață. Trebuie să ai acest lucru în vedere încă de la lansarea site-ului, pentru a-ți obișnui utilizatorii cu specificitățile brandului tău.
3. Stabilește tipul de platformă online și felul în care vei interacționa cu clienții.
Fii atent la felul în care pot folosi utilizatorii site-ul tău. Alege cu grijă platforma, gândește-te cum pot fi atrași cititorii către ea și cum o vor folosi în avantajul lor. Specialiștii spun că interfețele trebuie să fie cât mai prietenoase cu utilizatorii. De ce? Pentru că publicul de pe Internet este mult mai selectiv, tocmai pentru că are de unde alege. Ai nevoie să-l fidelizezi și să-i păstrezi atenția preț de un scroll. Asigură-te că site-ul tău oferă o experiență unică.