LinkedIn schimbă, simplifică şi încurajează interacţiunea
Ca să ne transformăm pagina într-una mai atractivă trebuie să solicităm acest lucru, dar nu credem că asta va fi o problemă. LinkedIn simplifică pagina şi ne propune o schimbare ce poate fi benefică, detaliile despre avantajele ce nu vor întârzia să apară fiind prezentate într-o postare explicativă, în secţiunea LinkedIn Blog.
De exemplu, ne putem “spune” povestea profesională personalizând într-un mod interesant şi mult mai vizual pagina. Rezultatul: informaţiile despre noi, despre carieră şi parcursul profesional vor avea un impact mai mare. Potrivit celor de la LinkedIn, odată cu modificările propuse va fi mult mai uşor şi să vedem ce fac persoanele din reţeaua noastră şi să interacţionăm mai repede cu ele.
Interesant este că zona de Status (Activity) este practic prima setată pe pagină, dând senzaţia şi mai mult că se urmăreşte stimularea interactivităţii, a participării pe site, așa cum se întâmplă pe Facebook şi Twitter. Ceea ce nu ar fi prea rău, pentru mulţi dintre cei care îl utilizează, LinkedIn devine o şi mai bună oportunitate de exprimare şi interconectare cu ceea ce îi interesează din punct de vedere al imaginii personale şi profesionale. La ora actuală, pe LinkedIn România se află nu mai puţin de 660.000 de conturi.
Dacă LinkedIn va deveni un tool de interactivitate tot atât de apreciat ca Facebook, rămâne de văzut. Dar credem că tentaţia de a schimba e mare, aşa că vă invităm să aflaţi mai multe intrând pe www.linkedin.com/profile/sample, acolo unde fiecare “secţiune” şi modificările propuse sunt explicate amănunţit.