LA ROCHE-POSAY dezvolta un program educativ pentru tinerii din mediul online
Pe pagina online facebook.com/larocheposayromania, tinerii sunt asteptati sa afle informatii utile despre un ten sanatos, sa dezbata problemele arzatoare ale adolescentei si sunt invitati sa testeze produsele La Roche-Posay, totul intr-o maniera deschisa si interactiva.
Construita pe trei piloni – Informare, Interactivitate si Testare, campania „MY TEEN SKIN” isi propune un program 3 in 1 de indrumare a cititorilor spre un ritual corect de ingrijire a tenului. Pagina Afla aduce in prim plan gama de produse anti-acnee Effaclar, in 2011 alegerea numarul 1 a medicilor dermatologi din Romania pentru tenul acneic*.
Pagina Discuta este dedicata dezbaterilor interactive dintre tineri, iar pagina Testeaza este dedicata tuturor adolescentilor care doresc sa beneficieze de un kit EFFACLAR chiar la ei acasa.
Tot mai raspandita la nivel european, acneea este o afectiune ce atinge anual peste 76%** dintre adolescentii cu varste cuprinse intre 13 si 19 ani.
*Dintre produsele dermato-cosmetice, studiu CEGEDIM, Iulie-August 2011
**Studiu cantitativ indeplinit cu ajutorul a 118 dermatologi, iunie 2007, Franta.