Jocul de strategie de afaceri „Trust by Danone”, posibil canal de recrutare
Pentru studenţi „Trust by Danone” reprezintă o ocazie de a se familiariza cu gândirea de business a unei companii care şi-a probat pe termen lung competitivitatea într-un domeniu foarte dinamic, cum este cel al bunurilor de larg consum. Iniţial doar o simulare, în care tinerii îşi puteau valorifica nu doar cunoştinţele teoretice dobândite în facultate, dar şi imaginaţia, intuiţia, îndrăzneala de a-şi asuma riscuri, competiţia a evoluat în timp, ajungând să integreze în managementul afacerii aspecte de responsabilitate socială şi grija faţă de mediu. Jocul îşi propune să-i înveţe pe participanţi că, într-o lume antreprenorială, este foarte important să devii şi să rămâi lider în domeniul tău de activitate, dar e vital, în acelaşi timp, să construieşti o afacere sustenabilă, în care oamenii, comunitatea şi mediul natural sunt respectaţi şi protejaţi. În cazul său concret de strategie de afaceri, jucătorul trebuie să descopere şi să includă soluţii pe termen lung la problemele sociale, de mediu şi financiare. Ce parteneri să aleagă? Ce departamente să implice? Ce resurse umane şi naturale să utilizeze?
„Trust este o competiţie unică prin dimensiunea participativă pe care o aduce. Puteţi juca Trust împreună cu prietenii şi vă puteţi ajuta reciproc prin intermediul mediilor de socializare. Trust este primul joc de simulare de business care incorporează responsabilitatea socială şi de mediu în dezvoltarea afacerii, adică un joc ce modelează viitorul în economie şi finanţe. Prin aceasta, avem oportunitatea de a împărtăşi cu tinerii de pretutindeni cultura şi viziunea de management a companiei Danone”, declară Oana Fărcăşanu, Director de Resurse Umane la Danone România.
Varianta on-line „Trust by Danone” este o modalitate originală de comunicare cu publicul, un nou mod pentru Danone de a se apropia de comunităţile de tineri talentaţi, de a interacţiona cu ei, identificând astfel posibilii candidaţi pentru recrutare.
Participarea la competiţia Trust creează premise favorabile în selectarea pentru un post în cadrul Danone. Jucătorul află mai multe despre filozofia de afaceri, valorile culturale şi viziunea companiei şi are, chiar prin intermediul jocului, şansa de a fi remarcat, pentru un posibil internship sau o ofertă de angajare.
TRUST este acum accesibil publicului prin intermediul reţelei de socializare Facebook, sau direct pe site-ul www.trust.danone.com.