Jim Bagnola, trainer NASA şi Secret Service: Un lider bun serveşte angajaţii
Managerii trebuie să înţeleagă că lucrează pentru angajaţii lor, că sunt “antrenorii” lor şi că îi pot ajută să aibă succes. Iar asta pentru că, în fond, toţi lucrează pentru clienţi, susţine Jim Bagnola, trainerul NASA şi Secret Service, prezent la o conferinţă în Bucureşti.
Cum trebuie să fie un lider în ziua de astăzi
Pentru a află răspunsul, Jim Bagnola îi încurajează pe manageri să folosească, în stilul de conducere, toate calităţile pe care le are o femeie manager. "Aici sunt trei întrebări: este ea competenţă? Îi pasă de ţine că persoană? Ai încredere în ea? Că lider, ai nevoie de să fii urmat: îi serveşti pe angajaţi, le dai toate resursele necesare, îţi pasă de ei, iei decizii încrezătoare. Este un efect secundar. Nu trebuie să-ţi spui «Voi fi un lider extraordinar». Trebuie să te întrebi «Cum îi fac pe oameni să mă urmeze?»", susţine tranerul NASA şi Secret Service.
Citeşte mai multe pe wall-street.ro