Investitie in sistemul logistic
Compania si-a stabilit drept obiectiv realizarea unui sistem performant de logistica, de care sa beneficieze atat clientii B2B cat si B2C. In vederea acestui obiectiv au fost facuti urmatorii pasi: implementarea sistemului de tip ERP – Charisma Enterprise, utilizarea unui retele online de verificare stocurilor de marfa, in timp real, de catre totii angajati si accesibila de pe orice tip de terminal, investitia intr-un depozit nou, langa Bucuresti precum si marirea flotei de transport. Mai mult, in ceea ce priveste transportul acesta este asigurat inclusiv pe partea externa de la partenerii din Europa si pana in la clientii din Romania, prin mijloace auto proprii.
Deschiderea noului depozit a fost un efort demn de cartea recordurilor. In 60 de ore, au fost transportate 2000 de tone de marfa, fiecare om incarcand nu mai putin de 180.000 de kg, fiind parcursi in total 4200 de km. Aceste cifre vorbesc despre Bravo Group ca despre o echipa unita si eficienta. In aceeasi directie, la inceputul anului 2008, Bravo Group anunta o cifra de afaceri de 17 milioane de euro, cu 54% mai mare decat decat in 2007. Cresterea cu 20% a pietei de profil previzionata de specialisti, este confirmata si de cifrele inregistrate de Bravo Group in prima jumatate a anului. Cresterea inregistrata de companie este de 30% fata de aceeasi perioada a anului trecut.
Bravo Group importa si distribuie la nivel national produse destinate in principal amenajarii baii, reprezentand marci puternice din tari precum Italia, Spania, Germania, Elvetia sau SUA, adjudecandu-si o cota de piata de cca 10% din total pietei de produse "medium-high end".