Investiţie de un sfert de milion de euro în Heidi Chocoworld
Proiectul a fost început în 2011. Cu o investiţie de peste 250.000 de euro, Heidi Chocoworld are o suprafaţă de 169 de mp. În magazin se vând absolut toate produsele fabricii Heidi România, tablete, praline şi batoane, Silver Line (adică ciocolata calitatea a doua) şi trufe şi alte specialităţi de ciocolată proaspete care nu pot fi găsite decât aici. În plus, în insula din mijlocul magazinului, departamentul de Cercetare-Dezvoltare, ajutat de maestrul chocolatier Jakob Hausmann, creează zilnic reţete noi, cu ingrediente speciale. Oricine poate să îşi încerce talentul de creator de ciocolată, alături de specialiştii noştri, fie el vizitator sau consumator care participă la un seminar online.
“Suntem mândri să fim primii din această parte de lume care lansează un astfel de concept. Flagship store este numit în afară, dar noi l-am dus la un alt nivel. Nu vrem să fim cei care impunem reţetele, Heidi vrea să îşi lase consumatorii să creeze ceea ce îşi doresc! Este o nouă eră în creaţia de ciocolată şi sunt sigur că vom avea un răspuns pozitiv de la toţi consumatorii şi clienţii noştri!” spune Erwin Vondenhoff, directorul general Heidi Chocolat.
Nici consumatorii din cele 36 de ţări în care se vinde Heidi nu sunt uitaţi! La doar un click depărtare, ei pot participa la webminariile despre creatia de ciocolată, iar echipa de la Heidi se angajează să le trimită acasă creaţiile folosind un curier rapid.
Magazinul Heidi Chocoworld va avea şi o importantă funcţie de dezvoltare, practic tot ce va crea departamentul de Dezvoltare în insula lor din magazin, va putea fi gustat, iar feedback-ul va fi instantaneu, astfel incât departamentul de marketing poate afla foarte rapid şi sigur care sunt preferinţele consumatorilor de ciocolată.