Învaţă să fii profesionist prin educaţie experienţială!
Self Trust Academy este o companie de traininguri axate pe vânzări, public speaking, leadership şi dezvoltare personală. Prin cursurile noastre, ajutăm oamenii să-și descopere și să-si atingă potențialul și să depășească toate barierele pentru a-și îndeplini visele. Oferim încredere în doze mari tuturor celor care ne trec pragul.
Valorile care ne ghidează la Self Trust Academy sunt Încrederea, Oamenii și Evoluția.
Ce ne face diferiţi
Folosim învățarea experențială. La cursurile noastre, învățarea se bazează pe experiența proprie a fiecărui cursant în parte. Participanții noștri reușesc să se dezvolte și să deprindă abilități încercând, observând cum funcționează ceea ce învață la curs în mod direct, ceea ce îi ajută să evolueze rapid și vizibil. Fiecare cursant primește feedback personalizat de la traineri, în funcție de personalitate și stil
Folosim metode unice de training, așa cum este filmarea încrucișată, când cursanții sunt filmați simultan de 2 camere, pentru a vedea în timp real reacția publicului la discurs
ADEVĂRURI DURE în Public Speaking și Vânzări – ediția a doua, 1 aprilie 2015
Speakeri: Alin Comşa şi Andrei Dunuţă
La “Adevaruri Dure in Public Speaking si Vanzari” vei descoperi ce se afla pe Not To Do List-ul unui speaker de succes:
• Ce sa eviti atunci atunci cand iti construiesti speech-ul
• Cum sa nu incepi un speech
• Care sunt cele mai frecvente greseli de avut in vedere atunci cand te afli pe scena
• Ce tipuri de incheiere te fac “uitat” in mintea audientei
• Do`s and Don’ts pentru slide-uri si flipchart
… dar si care sunt solutiile pentru un speech reusit:
• Cum se aplica principiile cheie din vanzari in public speaking
• Cum iti construiești un speech captivant
• Care sunt strategiile de captare si mentinere a atentiei publicului
• Cum inchei un speech intr-un mod memorabil
Dincolo de pregatire si antrenament, speakerii de succes fac mai putine greseli. Sa stii sa-ti duci potentialele “pierderi” aproape de 0 este un secret la fel de valoros ca a sti sa-ti maximizezi “avantajele”.