Interviul de angajare. Răspunde întrebării: ‹Cum gestionezi un volum mare de muncă?›
Este o întrebare menită să îți verifice comportamentul și reacțiile
Acest tip de întrebări sunt menite să te pună în lumina acțiunilor din trecut, cu predictibilitate către viitor. Se pot obține foarte ușor informații despre personalitatea pe care o ai, cât și despre cum te-ai descurca în situații dificiele.
Pentru a răspunde corect la ele, este bine să știi, înainte de toate, că sunt structurate în formatul STAR, adică Situation or Task, Action you took, and Results you achieved. Așa că formează-ți răspunsul în acest ‹format›.
Ce vor să afle, de fapt?
În principiu, potențialii angajatori caută să afle cum te-ai descurca în situații stresante.
Te poți adapta?
Le poți prioritiza?
Poți rămâne calm?
Mulți spun: “Lucrez până termin”. Dar cât de bună e persistența versus strategie și gândire analitică? Arată-le că poți lua cele mai bune decizii, nu că muncești ca asinul, fără oprire și fără rezultate.
Pentru că practica e mai bună decât teoria…
“Cu toții avem perioade mai încărcate. De-a lungul timpului, mi-am dat seama că cea mai bună variantă este să faci un pas în spate, să privești situația în ansamblu, iar apoi să prioritizezi sau nu”, ar fi un răspuns pe care, dacă l-ai da, potențialul angajator ar fi “satisfăcut”.
Succes!