Internetics 2014 şi-a ales câştigătorii
Agenția a mai câștigat și pentru campania „The Indygen Vlog Show”, realizată pentru Indygen, la categoria COMMUNITIES, dar și pentru „The Billa Social Catalogue”, în două secțiuni: SOCIAL MEDIA – Social Media Apps și INTERACTIVE CAMPAIGNS – Digital component of an integrated campaign – Others.
În competiție au fost înscrise 169 de lucrari, de către 37 de participanți. Acestea au fost jurizate de către 22 de specialiști ai industriei de online. Pentru prima dată, președintele juriului a fost un specialist din altă țară: Mark Jackson, Chief Technology Catalyst EMEA, McCann Worldgroup. Acesta a luat parte și la gala de premiere și s-a arătat încântat de proiectele pe care le-a văzut la jurizare.
Gala a avut loc la Halele Carol din București, unde peste 600 de specialiști în online au aplaudat cele mai bune proiecte. Au urcat pe scenă, anul acesta, pentru a-și lua premiile: BrandUP Interactive, Cohn and Jansen JWT, Digital Star & Starcom, Frank Group, Golin România, Headverting & Bitstation, HIPPOS, iLeo, Jazz Communication, Kaleidoscope Proximity, Kiss FM, MRM Worldwide România, Publicis Bucharest, The Geeks și Webstyler & GMP.
Webstyler și Cohn&Jansen JWT au câștigat și ele tot câte 5 premii, însă cu un punctaj mai mic decât Digital Star. Webstyler a câștigat patru trofee doar pentru lansarea Telekom – în secțiunile „Mobile Apps” (cu aplicația “Hai!”), “Mobile Campaigns”, “Digital Brand Experience” și “Services” (INTERACTIVE CAMPAIGNS – Digital component of an integrated campaign), dar și un premiu pentru „Mircea merge mai departe” la categoria CULTURE – Viral Non Video, pentru cazul social Mircea Câmpeanu.
Cohn&Jansen JWT a câștigat 3 premii pentru clientul Aqua Carpatica – „Purity Test” la COMMUNITIES – Brand Built Communities, la categoria WEB PLATFORMS – Microsites și la INTERACTIVE CAMPAIGNS – Digital component of an integrated campaign – FMCG – Drinks, dar și 2 premii pentru Petrom – pentru Love RO, în secțiunile WEB PLATFORMS – Brand Blogs și SOCIAL MEDIA – Online PR Special Projects.
Kiss FM a înscris pentru prima oara în competiție și a reușit să și câștige cu viralul „Cine-s Sergiu și Andrei?”, primind și premiul special al juriului pentru „Best Newcomer”.
Cei mai premiați clienți ai serii au fost Pegas și Telekom, fiecare câștigând câte 4 trofee, iar Pegas a reușit să mai obțină și premiul special de “Most Creative Client of the Year”. Alte branduri care au plecat acasă cu mai multe trofee: Aqua Carpatica, care a reușit să câștige 3 premii, Samsung Galaxy Note 3, Gillette, Petrom, Coca-Cola și Billa, toate reușind să câștige două premii.