Înscrierile la School for Startups România 2012 se apropie de final
Înscrierile pentru programul School for Startups România, ediţia 2012, se încheie pe data de 1 martie. Programul, dezvoltat de Fundaţia Post-Privatizare, cu o durată de un an, va începe pe 5 martie la Cluj şi pe 8 martie la Bucureşti. School for Startups îi ajută pe tinerii antreprenori să construiască un business în fazele inițiale şi riscante ale afacerii când, din punct de vedere statistic, sunt cel mai aproape de eşec.
Participanții la editia S4S din acest an vor primi lecții, sfaturi și îndrumări din partea celor trei mentori ai programului: Doug Richard, antreprenor de succes și angel investor originar din California, Marius Ghenea, business angel şi unul dintre “leii” din cadrul variantei autohtone a “Dragon’s Den” și Péter Barta, Directorul Executiv al Fundaţiei Post-Privatizare, organizație care a adus programul School for Startups în România. În plus, experţi internaţionali precum Alexandra Samuel, Andrew Davis, David Roberts, Ken Richard şi James Dening îi vor consilia pe participanţi în toate elementele fundamentale ale unui business, precum: vânzări, marketing online, leadership sau reţele de socializare. La finalul celor patru sesiuni intensive, fiecare dintre antreprenorii înscrişi în program va avea posibilitatea de a participa la pitch-uri cu investitori.
Pentru cei care doresc să se convingă de faptul că S4S România este programul de care au nevoie pentru a pune bazele afacerii lor, există o modalitate specială de plată. Astfel, participanții la S4S România 2012, au opțiunea să plătească doar primul bootcamp (900 de lei), având posibilitatea să decidă apoi dacă vor să continue programul și dacă acesta se potrivește așteptărilor pe care le au de la un asftfel de curs. Mai multe informații despre S4S România sunt disponibile pe http://www.schoolforstartups.ro/
Programul va debuta atât la Cluj, cât și la București, cu un bootcamp de 2 zile, în cadrul căruia, participanţii vor avea ocazia să învețe de la Doug Richard, care sunt tipurile de avantaje competitive pe care o companie le poate avea şi modalitatea prin care fiecare antreprenor le poate defini corect şi eficient.
Alte aspecte urmărite în cadrul acestui modul vor fi: înţelegerea diferitelor tipuri de pieţe, descrierea publicului ţintă căruia i se adresează afacerea, dar şi a canalelor prin intermediul cărora aceştia pot fi abordaţi. În plus, li se va explica modelul de analiză financiară Capital Asset Pricing Model (CAMP), cele patru tipuri de relaţii care se pot stabili între o companie şi clienţii săi şi modalitatea în care aceste instrumente pot fi utilizate pentru a pune bazele unei afaceri de succes.
Cea de-a doua zi de pregătire antreprenorială debutează cu informaţii şi discuţii despre importanţa realizării de parteneriate, cunoaşterea în detaliu a competitorilor şi a pieţei în care activează afacerea. În acest context, fiecare participant trebuie să înţeleagă care sunt bunurile cheie pe care le are viitorul business şi care este cea mai potrivită zonă de desfăşurare a propriei afaceri: excelenţa operaţională, produsul inovativ sau apropierea faţă de consumator.
Pe parcursul anului 2012, antreprenorii înscrişi în School for Startups România vor participa la încă 3 bootcamp-uri coordonate de către mentori, vor putea accesa o bază de date cu mii de articole pe teme antreprenoriale şi vor învăţa cum să îşi scrie propriul plan de afaceri cu ajutorul LivePlan. În plus, prin intermediul website-ului programului, fiecare participant poate interacţiona cu mentorii şi poate urmări videoclipuri „How to” utile în construcţia noului business.