ING Asigurări de Viață lansează UNA, o asigurare de viață concepută special pentru femei
Componenta de protecție acoperă principalele vulnerabilități exprimate de publicul țintă: diagnosticarea cancerului, inclusiv în fazele incipiente, reconstrucția mamară după mastectomie în urma cancerului, invaliditatea și decesul din orice cauză. Durata contractului este fixă, de 10 ani, iar suma asigurată se stabilește de către client și poate varia între 30.000 și 400.000 de lei.
Dacă riscurile asigurate se produc, ING plătește beneficiarilor indemnizația calculată în funcție de suma asigurată aleasă, ce poate fi folosită pentru acoperirea tratamentelor medicale (în cazul apariției cancerului, chiar din stadiile incipiente), a recuperării sau pentru menținerea independenței financiare în cazul invalidității din boală sau accident (în aceste situații beneficiarul asigurării este chiar persoana asigurată) sau pentru susținerea financiară a celor dragi, în cazul decesului (situație în care beneficiarii sunt persoane desemnate de contractant). În cazul decesului survenit din accident, suma asigurată plătită de ING beneficiarilor se dublează.
Dacă până la sfârșitul contractului nu se produce niciunul dintre evenimentele asigurate, asiguratorul rambursează clientului 30% din valoarea primelor plătite pentru protecție.
În plus, pe parcursul contractului, persoana contractantă are posibilitatea de a întrerupe plata primelor de asigurare pentru o perioadă cumulată de șase luni (fracționat pe mai multe intervale sau integral), continuând să fie în această perioadă acoperită pentru toate riscurile asigurate și, astfel, protejată financiar.
Noul produs reprezintă, de asemenea, un instrument ce permite acumularea financiară pentru realizarea planurilor pe termen lung, prin componenta de investiție pe care o include. Primele pentru componenta de investiții nu sunt însă obligatorii și pot fi plătite oricând pe durata contractului.
Targetul acestei asigurări este reprezentat de femeile cu vârste cuprinse între 25-45 de ani, din mediul urban, care au un venit peste medie, au o familie și copii și sunt antreprenoare sau care lucrează într-o companie mare.
„Atât în sediul central cât și în forța de vânzare, echipa ING Asigurări de Viață e formată în proporție de 75% din femei, astfel că întreaga cultură organizațională susține dorința noastră de a oferi un produs special acestui segment. Pornind de aici, pe baza studiilor pe care le-am realizat, am constatat că există un segment important de femei care, deși manifestă o nevoie reală de protecție financiară, nu dispune în piață de nicio asigurare de viață adaptată nevoilor specifice. Este un public pe care îl estimăm la aproape 130.000 de persoane, și care crește, format din acele femei puternice, ambițioase, cu familie și carieră, care îi susțin financiar pe cei dragi, nu se rezumă să viseze, ci fac lucrurile prin propria voință și reușesc într-o lume «a bărbaților» fără a-și pierde însă feminitatea. Am decis să fim proactivi și le-am întrebat prin intermediul unui studiu calitativ online ce își doresc, ce le sperie și cum le putem ajuta. Astfel am ajuns să creăm UNA de la ING, o asigurare de viață care îmbină protecția financiară pentru situațiile ce le-ar putea împiedica să își pună în aplicare planurile de viitor, un instrument de investiții dar și beneficii și experiențe speciale”, a declarat Marius Popescu, Membru al Consiliului de Administrație și Director General ING Asigurări de Viață (în curs de aprobare de către Autoritatea de Supraveghere Financiară).
Lansat pe data de 5 august, produsul s-a bucurat de un mare succes în rândul consumatorilor, până în prezent fiind încheiate circa 400 de astfel de polițe. Marius Popescu anticipează că în primul an de la lansare vor fi semnate 5.000 de asigurări UNA.