Industria de retail se dezvolta progresiv şi strategic în oraşele din afara Capitalei
Acesta este şi cazul Atrium Center Arad, centru comercial pentru care sfârşitul lunii martie a marcat împlinirea a doi ani de activitate. În cadrul conferinţei de presă susţinută cu această ocazie, Managing Partner Atrium Center, Michael Israeli a dezvăluit strategia adoptată de centrul comercial în ultimii doi ani: Suntem conştienţi de contextul crizei care duce la cheltuieli mai cumpătate, aşa că încercăm să le oferim aradenilor atât produse de o calitate, cât şi preţuri accesibile.
Venită în contextul unei puternice concurenţe locale la care se adaugă obiceiul arădenilor de a alege Timişoara sau chiar Ungaria pentru cumpărături, strategia s-a dovedit a fi una eficientă pentru Atrium. În doi ani de activitate, gradul de ocupare al centrului comercial este acum de peste 90%, iar prognozele de creştere sunt încurajate de iminentă deschidere a magazinelor Media Galaxy, Toyplex şi H&M.
Un alt element important în succesul Atrium Center îl reprezintă grija faţă de zona de entertainment, zona care fidelizează într-o proporţie destul de mare clienţii unui mall. Astfel, zonei de food court, jocurilor şi sălilor de cinema li se vor adauga din vara acestui an noi spaţii de relaxare pe terasa acoperiş a mall-ului. Survenită în urma identificării poţenţialului terasei de a oferi o panorama deosebită asupra oraşului, decizia a exploatare a acestui spaţiu vine în întampinarea clienţilor Atrium Center care solicită tot mai multe şi mai variate opţiuni de petrecere a timpului liber.