Încep cursurile celei de-a cincea ediţii a şcolii ADC*RO
Pe parcursul şcolii, aceştia vor participa la 12 seminarii şi la 14 tutorate susţinute de o serie de directori de creaţie din agenţii de publicitate din România: Adrian Preda – Creative Director MRM Worldwide, Cătălin Dobre – Group Creative Director McCann Erickson România, Claudiu Dobriţa – Creative Director Draftfcb, Cornel Gologan – Creative Director Headvertising, Dinu Pănescu – Group Creative Director McCann Erickson România, Răzvan Căpănescu – Creative Director Publicis, Sorin Trancă – Creative Director Friends Advertising, Ştefan Vasilachi – Head Of Art Direction G2 România, Liviu David, Creative Director Next Advertising, Octav Gheorghe – Creative Director Gavrilă&Asociaţii, Şerban Alexandrescu – Creative Director Headvertising, Vali Suciu – Creative Director Jazz şi Mihai Gongu, Creative Director Graffiti BBDO.
Cursurile se vor desfăşuraîn perioada ianuarie – aprilie 2012 şi acoperă teme precum: concept şi strategie, segmentarea pieţei şi structura unei agenţii de publicitate şi antrenează participanţii pentru lucrul pe principalele medii de comunicare (TV, Radio, Print, Outdoor, BTL, Online, Design). La sfârşitul şcolii studenţii îşi vor alcătui portofolii care vor fi evaluate de tutori pentru stabilirea unui clasament final, iar tinerii absolvenţi vor avea şansa să efectueze stagii de internship în cadrul agenţiilor implicate în proiect.
Şcoala ADC*RO este prima şcoală de concept din România, dedicată tuturor tinerilor interesaţi de domeniul publicităţii. Conform unei statistici realizate în rândul a peste 100 de studenţi din primele patru promoţii, mai mult de jumătate lucrează deja în publicitate, iar aproxmativ 20% au joburi conexe cu această industrie. În cele patru promoţii ale şcolii de până acum au absolvit 181 de studenţi.