Imaginea noii campanii Lensa
Cele peste 150 de modele de lentile de contact colorate comercializate vizează atât frumseţea, cât şi sănătatea ochilor, două elemente vitale într-o lume care pune tot mai mult accentul pe imagine. „Dincolo de trăsăturile speciale ale Eglantinei, ea reuşeşte să transmită prin intermediul ochilor ideea de frumuseţe interioară, de profunzime şi iubire de viaţă, principii după care ne ghidăm şi pe care dorim să le promovăm atât în rândul publicului feminin, dar şi în rândul domnilor.” spune Daniel Crăciun, General Manager Lensa.ro.
Cu un mare succes în rândul oamenilor de afaceri sau al persoanelor publice care preferă soluţiile alternative în detrimentul ochelarilor de vedere, lentilele de contact rămân în acelaşi timp, un accesoriu la îndemâna celor care tânjesc să îşi schimbe culoarea ochilor. „Cred că cei mai frumoşi ochi sunt cei sănătoşi, cred în naturaleţe, dar mai cred că a fi natural înseamnă a te simţi bine. Iar uneori, ne simţim bine schimbându-ne culoarea ochilor sau lăsându-ne ochelarii acasă. Avem posibilitatea de a colabora cu natura, nu de a lupta împotriva ei” consideră Eglantina Becheru, noua imagine a brandului amintit.
În prezent, este tot mai des întâlnită asocierea dintre două branduri, marile companii alegând să fie reprezentate pe o perioadă delimitată de timp de către vedete sau artişti cu principii şi valori similare celor promovate de companie.