IBM Connections – Obţineţi rezultatele dorite de la afacerea dumneavoastră
Cele mai noi capabilităţi ale IBM Connections, precum Moderarea, Blog-urile de Idei şi Galeria Media, vă ajută să lucraţi într-un mod transparent şi agil, pentru a crea valoare afacerii.
- Executaţi mai rapid sarcinile printr-un acces rapid la informaţii dintr-o reţea profesională extinsă
- Creşteţi eficienţa şi eficacitatea proceselor de afaceri, utilizând abilităţile existente, descoperite prin reţeaua dumneavoastră profesională.
- Luaţi deciziile cu încredere, ştiind că deciziile au fost verificate de experţii din organizaţia dumneavoastră şi că reflectă experienţele anterioare
- Beneficiaţi de produse inovatoare şi servicii dezvoltate, utilizând experienţa şi cunoştinţele comunităţilor de angajaţi, parteneri şi clienţi
- Obţineţi un avantaj competitiv durabil, creat prin utilizarea inovaţiei în lanţul dumneavoastră de valori şi prin construirea de relaţii strânse în organizaţie
- Accesaţi din mers datele sociale
- Accesaţi oameni şi informaţii prin soluţiile dumneavoastră IBM existente, incluzând IBM Sametime, IBM Lotus Notes, IBM Lotus Quickr, IBM Rational Team Concert, IBM FileNet Content Manager, şi IBM Content Manager.
Capabilităţi principale
Aflaţi ce se întâmplă în reţeaua dumneavoastră socială având o privire de ansamblu consolidată şi personalizată asupra sa.
Strângeţi şi prioritizaţi idei ale comunităţii, prezentaţi ideile dumneavoastră proprii şi învăţaţi de la alţii.
Faceţi schimb de informaţii cu alţii printr-un browser web, IBM Sametime sau client de eMail.
Conectaţi-vă la reţeaua dumneavoastră socială oricum şi de oriunde, utilizând o gamă largă de aplicaţii şi dispozitive.
Publicaţi, distribuiţi, şi descoperiţi documente, prezentări, imagini, şi multe altele.
Fiţi mereu la curent cu actualizările din cadrul reţelei dumneavoastră sociale prin home page, microblog-uri şi tag-uri.
Găsiţi oamenii de care aveţi nevoie prin căutarea în cadrul organizaţiei dumneavoastră, utilizând tag-uri pentru a identifica expertiza, proiectele curente şi responsabilităţile.
Creaţi împreună conţinut web împreună, editaţi-l şi publicaţi-l într-o locaţie convenabilă, la care aveţi acces de gestionare.
Lucraţi cu oameni cu care împărtăşiţi interese comune şi expertiză şi extindeţi-vă reţeaua socială prin widget-uri.
Organizaţi-vă munca, planificaţi-vă următorii paşi, selectaţi-vă reţeaua profesională şi strângeţi informaţii ce vă ajută să vă atingeţi obiectivele de afaceri.
Salvaţi, distribuiţi şi descoperiţi semne de carte prin serviciul de bookmarking social.
Faceţi schimb de idei cu alţii, şi beneficiaţi de expertiza lor.