IAA România a premiat super eroii comunicării
Peste 500 de persoane, profesioniști din comunicare și publicitate, jurnaliști și prieteni ai industriei au participat la cea de-a VI-a ediție a Premiilor de Excelență IAA.
Pe lângă trofeele acordate în categoriile cunoscute: Clienți, Agenții și Mass Media, Boardul IAA România a acordat anul acesta și Premiul de Excelență pentru Educație în Marketing și Comunicare Afroditei Blasius și lui Sorin Psatta pentru performanța deosebită în educarea tinerei generații de aspiranți din industrie, dar și pentru creșterea și formarea multor profesioniști în domeniu.
De asemenea, Sorin Psatta a fost desemnat „Personalitatea anului în Marcomm”, prin votul celor prezenți la Gală, care au ales dintre câștigătorii categoriilor Clienți, Agenții, Mass Media, Excelență pentru educație în marketing și comunicare, Excelență pentru tânăra speranță a anului.
O singură excepție a marcat șirul de premii de excelență. Dat fiind climatul nefavorabil creat de OUG 25/2013, Boardul IAA România a decis să nu acorde „Premiul de Excelență pentru Operațiuni de media”, din categoria Agenții.
Pe de altă parte, prin faptul ca acest premiu nu a fost decernat, Boardul IAA a dorit să evidențieze faptul că toți cei ce au reușit să continue, în pofida efectelor ordonanței, merită un premiu de excelență, în egală măsură și că industria are nevoie de un mediu puternic prin care să se poată dezvolta și să producă excelență.
Momentul culminant al serii a fost acordarea Premiilor Speciale de Excelență IAA – pentru 20 de ani de contribuție la dezvoltarea industriei și a asociației, în sine. Mihai Vârtosu fiind recompensat pentru contribuția semnificativă adusă la dezvoltarea industriei în România.
Laureații Galei Premiilor de Excelență IAA 2014
Clienți
Excelență în Marketing General: Mihai Bodeanu – Dacia Renault
Excelență în Marketing Specializat: Cristina Micu – ING Bank
Excelență în Relații Publice: Claudiu Pândaru și Lucian Mândruță – Gândul
Excelență în Responsabilitate Socială: Lidia Solomon – Vodafone
Agenții
Excelență în Creație: Mihai Gongu – GMP
Excelență în Relații Publice: Monica Jitariuc – The Practice
Excelență în Managementul Comunicării: Lorand Balint – Leo Burnett
Mass Media
Excelență în Informare și Educare TV: Andi Moisescu – Apropo TV şi Moise Guran – TVR
Excelență în Informare și Educare non TV: Petre Barbu – Forbes
Excelență în Entertainment TV: Smiley și Pavel Bartoș – ProTV
Excelență în Entertainment Non TV: Echipa Times New Roman
Excelență pentru Educație în Marketing și Comunicare
Afrodita Blasius – Bridge Communication
Sorin Psatta – BBDO
Premiul de Excelență pentru Tânăra Speranță a Anului – acordat de filiala IAA Young Professionals Ioana Filip – McCann
Personalitatea Anului în Marcomm Sorin Psatta – BBDO
Premiile Speciale de Excelenta Pentru 20 de ani IAA
Clienți: Hans Dewaele – Procter&Gamble (în numele echipei de directori de marketing a companiei)
Agenții: Adrian Boțan – McCann
Media: Adrian Sârbu