HP angajeaza 600 de persoane in 2011
Programul, care se va finaliza in vara anului 2011, este cofinantat 40% de companie, iar restul de Fondul Social European POSDRU 2007-2013 si Guvernul Romaniei. In prezent, in Centrul de Servicii din Bucuresti isi desfasoara activitatea peste 2.000 de angajati avand inalte competente in zona de limbi straine, oferind suport atat pentru celelalte divizii din cadrul HP, cat si pentru partenerii acestora.
Angajatii, ce asigura suport pentru clientii interni si externi, vor beneficia de 3.000 de ore de curs ale furnizorilor Prosper si English Center. Acestea sunt realizate conform Consiliul National de Formare Profesionala a Adultilor (CNFPA), iar la final, participantii vor primi un certificat care este recunoscut la nivel national si international.
„Se doreste ca minimum 95% dintre angajatii care participa la cursuri sa foloseasca aceste competente atat in cadrul companiei, cat si pentru adaptabilitatea pe piata fortei de munca”, ne-a declarat managerul proiectului, Mihai Moisescu.
„Proiectul vizeaza dezvoltarea competentelor lingvistice ale angajatilor. Astfel, ne dorim sa contribuim in mod direct la cresterea gradului de adaptabilitate si mobilitate al angajatilor nostri, prin actualizarea si imbunatatirea calificarilor si, nu in ultimul rand, la imbunatatirea calitatii si productivitatii muncii,” a declarat Alexander Weigl, Directorul General al Centrului GeBOC.