Hortensia Năstase este noul Vicepreședinte al grupului Lowe
Astfel, structura de management a grupului este formată din Veronica Savanciuc, Preşedinte & CEO, Octav Popescu, COO &Vicepreședinte Media & Digital Services și Hortensia Năstase, Vicepreședinte Creative Services, potrivit unui comunicat de presă.
„Năstase a fost Managing Partner Golin în perioada 2008-2014, timp în care agenția a devenit un jucător de top în piața de relații publice din România. Anul trecut, Golin a marcat o premieră pe piață, fiind singura agenție din România plasată pe primul loc în cele două clasamente ale industriei: Agenția Anului în cadrul Romanian PR Award, cel mai important festival local de specialitate (titlu câștigat de asemenea și în anul 2010) și agenția #1 în România la BizPR Awards 2014, competiția care analizează și recunoaște performanța agențiilor de PR și imaginea pe care acestea o au în rândul clienţilor”, se mai arată în comunicatul de presă citat.
Citește și 20 de ani pe scena publicității din România
Cu peste 15 ani experiență în comunicare, Năstase este primul specialist de PR din industria locală care a fost ales în Consiliul Director IAA și singurul consultant de PR invitat să fie lector în programul MBA al CityU în România.
„În Golin, Hortensia a creat o poveste de succes, a construit o echipă valoroasă profesional și uman, a inițiat parteneriate puternice și de lungă durată cu clienții și a pus România pe harta unei rețele internaționale valoroase. Numirea ei în poziția de Vicepreședinte al grupului nostru pentru agențiile creative reprezintă o recunoaștere a rezultatelor ei și a talentului cu care a construit o echipă de vis. Echipa noastră va fi inspirată de stilul ei de management, iar clienții vor beneficia de experiența și energia ei”, a declarat Veronica Savanciuc, Președinte & CEO al grupului Lowe.
„În doar două generații, publicitatea a evoluat de la anunțuri prin care îți vindeai camionul la o formă extrem de sofisticată și versatilă de schimbare a percepțiilor și comportamentelor. Generația noastră de comunicatori cred că este cea mai norocoasă, dar și cea mai provocată. Văd oportunitatea de evoluție și un imens potențial în agențiile noastre creative, iar noul meu rol este acela de a le materializa și potența. Voi avea alături cei mai buni și pasionați oameni și cei mai perfecționiști clienți, deci mă aștept la o călătorie galvanică”, declară Năstase.
Citește și O nouă campanie de branding pentru apa minerală ZIZIN
Atribuțiile Hortensiei Năstase la conducerea Golin România sunt preluate de Monica Botez, care începând cu luna ianuarie devine Managing Partner al agenției.
„Botez s-a alăturat echipei Golin în anul 2008, ca PR Manager, a devenit Head of Corporate Division în 2011 și Partener în 2012. Cu peste 10 ani de experiență în PR, Botez este mintea strategică din spatele unor clienți de renume din portofoliul Golin, precum AFI Europe, Biroul de Informare al Parlamentului European, Electrolux, Franklin Templeton Investments, Orange, PeliFilip, PepsiCo (Lay’s, Lipton, Pepsi, Prigat), Schneider Electric, Tradeville, YUM (KFC, Paul, Pizza Hut, Pizza Hut Delivery). Botez este recunoscută pentru profesionalismul, perfecționismul și pasiunea cu care își inspiră echipa și își consiliază clienții”, conform sursei citate.
„Succesul echipei Golin din ultimii ani poartă din plin amprenta Monicăi Botez, un om admirat de echipă, iubit de clienți și respectat de piață. Sunt foarte încrezătoare că Monica va continua să scrie povestea Golin România cu pasiune, profunzime și umor și sunt norocoasă că îmi este partener de cursă lungă”, spune Năstase.