Grija faţă de client, cea mai bună strategie de marketing vreodată
Vocea consumatorului este mai puternică decât a fost vreodată. De la cea mai simplă solicitare, pe oricare dintre reţelele de socializare, sfaturile, sugestiile, părerile şi comentariile asupra subiectului par să nu mai contenească. Alternative sunt la tot pasul, la fel şi aprecieri sau critici.
Speaker la cea de-a 8a editie a Conferinţei „Marketing in Direct”, Stela Toderaşcu – Commercial Marketing Manager Avon declara: „AVON a devenit cunoscut în rândul româncelor ca fiind brandul cu fundiţă roz. În acelaşi timp, suntem compania pentru femei. Nu este doar o declaraţie, ci este angajamentul de a fi alături de ele atât în momentele fericite, cât şi în cele dificile”.
Uitându-se la propria afacere, Marian Alecsiu, Co-fondatorul F64 şi Speaker la cea de-a 8a ediţie a Conferinţei „Marketing in Direct” apreciază că "Social media creează comunităţi, nu pieţe de desfacere. Prin urmare este un canal care ajută conectarea şi nu doar o strategie care trebuie să susțină vânzările. "
Cine îndrăzneşte să fie clientul consumatorului său, este aşteptat pe 29 septembrie la Conferinţa „Marketing in Direct”.