GPeC Summit. Cei mai buni speakeri, pe aceeași scenă. Despre E-Commerce și Digital Marketing
Talia Wolf, unul dintre cei mai cunoscuți experți la nivel internațional în Optimizarea Ratei de Conversie (CRO), fiind fosta fondatoare a Conversioner, agenție printre ai cărei clienți se numără prestigioasele The Next Web, PiktoChart și DreamsTime, vine pentru prima dată în România la GPeC Summit, în cadrul căruia va vorbi despre cum să creezi o experiență de cumpărare memorabilă clienților tăi folosind target-area emoțională – elementul lipsă în majoritatea strategiilor de optimizare a conversiilor.
Premiera GPeC Summit: o zi întreagă de eveniment cu Bryan Eisenberg (GPeC All Day Bryan)
GPeC 2016 aduce o premieră pentru piața de e-commerce din România, dedicând o zi întreagă de eveniment invitatului special Bryan Eisenberg – „Guru în User Experience”, potrivit eConsultancy, cea mai importantă comunitate de marketeri și specialiști în e-commerce la nivel global.
Bryan Eisenberg este o autoritate recunoscută la nivel internațional în marketing online, optimizarea ratei de conversie, user experience, persuasiune, persona marketing și personalizarea conținutului.
Pe tot parcursul zilei de 16 noiembrie, Bryan va dezvălui cele mai bune strategii pentru creșterea vânzărilor, tactici de promovare online, tehnici de persuasiune, secretele content marketing-ului de succes, modurile în care poți asigura cea mai bună experiență utilizatorilor site-ului tău, cum să testezi și, mai ales, ce să faci cu rezultatele pentru a optimiza conversiile și pentru a vinde mai mult.
Pe lângă specialiștii internaționali, pe scena GPeC Summit vor urca numele sonore ale industriei autohtone, cele două zile de eveniment fiind un adevărat festin de e-commerce și digital marketing cu cei mai buni speakeri: Iulian Stanciu (CEO eMAG), Elisabeta Moraru (Country Manager Google România), Cătălin Crețu (General Manager Visa Europe pentru România, Croația, Slovenia și Malta), Vlad Tăușance (Consultant în Strategie & Trainer în Creativitate Aplicată, coordonatorul componentei de strategie și conținut a campaniei prezidențiale din 2014 pentru președintele Klaus Iohannis), Anna Sliwinska (International Sales & Marketing Manager Answear.com), Roxana Magopeț (Marketing & PR Manager FAN Courier), Lucian Aldescu (CEO DPD România), Antonio Eram (CEO & Founder NETOPIA mobilPay), Raluca Mateiu (CEO Internet Corp), Mihai Pătrașcu (CEO evoMAG), Alexandru Lăpușan (CEO & Founding Partner Zitec), Monica Cadogan (CEO & Co-Fondator Vivre), Ovidiu Ababei (Online Director Altex & MediaGalaxy).
În cele două zile de GPeC Summit, participanții vor asista la keynote speeches și se vor implica activ în dezbaterile din cadrul panel-urilor de discuții, alături de elita industriei de e-commerce și online marketing. Peste 600 de reprezentanți ai companiilor de top din domeniu sunt așteptați la eveniment – de la magazine online până la furnizorii de servicii și soluții e-commerce.
Tot în cadrul GPeC Summit, se va desfășura și GPeC E-Commerce Expo – expoziție B2B între furnizori și magazinele online, menită să înlesnească networking-ul și parteneriatele pe termen lung.
Mai mulți speakeri deja anunțați pot fi regăsiți pe webiste-ul evenimentului la www.gpec.ro/speakeri-gpec-summit-noiembrie/. Lista este în curs de actualizare.