Goodyear raportează câştiguri mai mari în cel de-al treilea trimestru al anului
“Rezultatele obţinute în cel de-al treilea trimestru al anului, anunţate la doar câteva săptămâni după Ziua Investitorului, demonstrează creşterea continuă şi sustenabilă a câştigurilor Goodyear, precum şi punerea în aplicare de o manieră disciplinată a tot ceea ce este necesar pentru atingerea şi chiar depăşirea obiectivelor propuse pentru 2013,” a declarat Richard J. Kramer, preşedinte şi CEO.
“Pe măsură ce industria continuă să îşi revină, observăm o creştere puternică a volumelor pe segmentele de piaţă pe care le vizăm,” a adăugat acesta. “În timp ce continuăm să fim consecvenţi în abordarea noastră, vedem o creştere a volumelor de anvelope vândute, inclusiv în subsidiara America de Nord, contribuţia principală fiind a mărcii Goodyear.”
Toate cele patru subsidiare regionale ale Goodyear au atins venituri operaţionale mai mari în acest trimestru comparativ cu aceeaşi perioadă a anului trecut, cu un venit record pe segmentul operaţional în America de Nord. Alte trei subsidiare au raportat vânzări de anvelope mai mari în raport cu cifrele anunţate anul trecut.
“Ne aşteptăm să înregistrăm un venit record pe segmentul operaţional, de peste 1,5 miliarde de dolari în 2013. Vom continua să ţintim o creştere anuală de 10 până la 15 procente a venitului pe segmentul operaţional până în 2016. Aşa cum am anunţat deja anterior, vom face primii paşi în implementarea planului de alocare a capitalului în cel de-al patrulea trimestru, odată cu reinstituirea dividendelor trimestriale,” a mai adăugat Kramer. În plus, compania continuă să ţintească un cash flow pozitiv, excluzând de aici prefinanţarea pensiilor, până în 2016.
Vânzările Goodyear în cel de-al treilea trimestru al anului au fost de 5 miliarde de dolari, comparativ cu 5,3 miliarde de dolari înregistrate anul trecut. Vânzările obţinute în acest trimestru al anului 2013 au reflectat 82 de milioane de dolari obţinute dintr-un volum mai mare de vânzare, care au compensat peste aşteptări cele 178 de milioane de dolari obţinute din nivelul mai mic al vânzărilor obţinute din unităţile de afaceri conexe, şi în special din scăderea preţului şi a volumelor în vânzarea de produse chimice; 89 de milioane de dolari din nivelul mai mic al raportului preţ/mix, în ciuda unui mix favorabil; şi alte 77 de milioane de dolari rezultate din tranzacţiile la un curs de schimb nefavorabil. Volumele de anvelope au totalizat 42,6 de milioane de dolari, cu până la 2 procente mai mult faţă de 2012.