Good to Go, prima academie de startup-uri pentru studenții din România își deschide porțile din 4 aprilie
”Good to Go” este un proiect naţional construit ca un incubator de afaceri, destinat valorificării potenţialului antreprenorial, ce a fost lansat în 2004. Anul acesta, la cea de-a 12-a ediție, ”Good to Go” vine cu o abordare nouă, fiind structurat în trei etape ce au ca scop facilitarea dezvoltării ideilor de afaceri:
- Intensive Learning Câmp (4-10 aprilie) este o săptămâna dedicată învăţării intensive şi dezvoltării ideii de business, ce se va desfășura în apropierea Bucureștiului (cazarea, mesele și transportul fiind gratuite), pe parcursul căreia echipele vor fi ghidate de specialiști în antreprenoriat precum Peter Barta, CEO Fundatia Post-Privatizare;
- Entrepreneurial Journey (11 aprilie-5 mai) este o etapă formată din patru săptămâni, în care participanţii își vor dezvolta şi testa produsul. De-a lungul întregii perioade vor fi îndrumaţi de mentori, care le vor urmări progresul;
- Startup Bootcamp (6-8 mai) constă în workshop-uri și simulări, având ca scop pregătirea pentru pitch-ul final din data de 8 mai.
”Good to Go” oferă tinerilor contextul și resursele necesare pentru a își transforma ideile într-un model de business de succes. Astfel, din business-urile care au ieşit anul trecut din Good to Go, 70% continuă să fie active şi să evolueze, întrucât au obținut o rundă de finanțare în cadrul proiectului, 3 dintre ele dezvoltându-se ulterior prin obținerea de fonduri europene.
”Good to Go” este un proiect organizat de Business Club, o comunitate a ONG-ului Voluntari pentru Idei şi Proiecte România, ce reuneşte tineri care împărtăşesc pasiunea pentru antreprenoriat şi care se implică activ în construirea de programe educaţionale, cu scopul de a schimba în sens pozitiv mediul de afaceri românesc. Proiectul nu ar fi fost posibil fără ajutorul partenerilor: Komunomo, GEA Strategy & Consulting, CODECS, Redbull, Patiseria Tineretului, GoPrint, Constantin Nautics, EXELO, Aqua Carpatica, PepsiCo.
Toți cei vor să participe la proiect sunt așteptați să se înscrie pe platforma dedicată: www.goodtogo.ro până duminică, 27 martie 2016.