Gestionează online comenzile pentru serviciile La Fântâna
Platforma permite comandarea produselor și a serviciilor din contract oricînd și de oriunde, ca formă alternativă și mai rapidă de comandă, mai ales în perioadele cu solicitări numeroase, precum vara și în timpul caniculei. Aceasta funcționează și ca mod de gestiune a facturilor, care pot fi vizualizate, descărcate sau plătite cu ajutorul contulmeu.lafantana.ro. În plus, reprezintă și un inventar util pentru istoricul comenzilor si al facturilor, precum si pentru datele importante ale serviciilor (contract, fișă de cont).
În același timp, platforma permite comunicarea directă de cereri pentru asistență, sesizări, recomandări și evaluări ale serviciilor. “Lansarea acestei platforme online se aliniează eforturilor pe care le facem pentru atingerea obiectivului prioritar de îmbunătăţire a calităţii serviciilor comerciale. Sperăm ca un număr cât mai mare de clienţi să utilizeze acest serviciu şi să se bucure de beneficiile pe care le oferă", a declaratMarius Iarca, IT &Communication Manager La Fântâna.
Pentru a activa contulmeu.lafantana.ro, clienții trebuie sa contacteze La Fântâna pentru confirmarea coordonatelor și a accesului la platformă. La Fântâna este prima companie care activează în domeniul serviciilor de furnizare de apă și cafea și care pune la dispoziția clienților un sistem online de gestiune a comenzilor. Prin aceasta, compania dorește să contribuie la creșterea calității serviciilor și să se adapteze la evoluția nevoilor și obișnuințelor clienților.