Gerhard Luftensteiner, CEO, KEBA AG: Self-bankingul câștigă tot mai mult teren în România
Una dintre cele mai importante realizări ale companiei în ultima decadă a fost aportul la un proiect de amploare pentru piața românească de banking și a constat în asistarea unei instituții financiare în implementarea unei sucursale 100% digitale/ cashless. Ulterior, toate operațiunile bancare s-au putut realiza în sistem self-banking, cu ajutorul terminalelor de ultimă generație.
„Am dezvoltat continuu o echipă internă dedicată de software development, susținând la nivel local întregul segment de soluții software necesare proiectelor implementate.”, a declarat Elena Turda, General Manager, KEBA România.
„Self-bankingul câștigă tot mai mult teren în România, iar KEBA este alături de bănci în acest demers, oferindu-le cele mai inovative instrumente pentru a ajuta clienții finali să câștige timp prețios.“, a declarat Gerhard Luftensteiner, CEO KEBA AG.
În plus, serviiciile bancare oferite de KEBA susțin și nevoile de colectare de numerar pentru corporații sau comercianți de tip cash & carry.
Compania care promovează conceptul de cash recycling în Europa se numără și printre primele acreditate pentru tehnologia de recirculare a bancnotelor de către Banca Centrală Europeană.
Planurile pe termen scurt ale companiei includ dezvoltarea serviciilor în domeniul bancar, prin lansarea unei noi generații de produse și inaugurarea unui prototip pentru „cea mai inovativă și performantă soluție de self-banking”.
Potrivit reprezentanților companiei, o creștere importantă va avea loc și în domeniul serviciilor logistice. Astfel, KEBA România are în plan dezvoltarea unui proiect de automatizare logistică, care să marcheze o schimbare semnificativă pentru piața locală.
Una dintre cele mai inovatoare companii din România în zona de digitalizare şi concepte de self-banking, Keba România împlinește anul acesta 10 ani de existență pe piața din România.