Gândirea creativă a liderilor
Interviul în exclusivitate, care a dat și coperta ediției, îi are ca protagoniști pe membrii formației Moonlight Breakfast, considerată „cea mai bună trupă de export a României”.
Cover story
Gândirea creativă a liderilor – ne-am propus să aflăm cât de mult trebuie încurajată creativitatea în educație, cultură organizațională și antreprenoriat. Am invitat specialiști și experți care să împărtășească din experiența lor, dar și să ne ofere modalități de încurajarare a creativității în toate aspectele vieții noastre, de la copil la adult, de la angajat, la angajator și antreprenor. I-am întrebat despre rolul creativității în societate, despre tendințele globale în creativitate, despre felul în care putem da formă, substanță, consistență, profunzime, creativității pe care o manifestăm în diverse planuri ale vieții noastre.
Employment – Creativitatea este un must have pe o piaţă a muncii în continuă transformare
Joburile creative vor căpăta o valenţă superioară, iar fiecare angajat va fi nevoit să îşi cultive această trăsătură definitorie. Şi nu e vorba numai de faptul că vor apărea meserii noi. În principal, rolurile din organizaţii vor fi regândite în aşa fel încât creativitatea să primeze şi să fie un factor important în dezvoltarea companiei şi în conturarea traseului profesional al fiecărui individ.
De ce nu învaţă liderii mai nimic din succesele şi eşecurile lor
Un articol despre noile semnificaţii ale învăţării, cu mai mult accent pe explorare şi descoperire, precum şi pe nevoia de a învăţa cum să înveţi. Această schimbare de accent generează o transformare de atitudine faţă de ideea că învăţarea se opreşte numai dacă alegem noi să înceteze.