Gala Brands for Kids by Forbes
Research-ul ce stă la baza acestei gale de premiere a fost o inițiativă a Forbes România împreună cu compania de cercetare D & D Reseach, cea care a și realizat acest studiu și a fost coordonată pe 3 direcții: calitate, incredere și siguranță.
Participantelor la acest studiu li s-a cerut să precizece ce produse folosesc pentru copilul lor, să numească marca în care au încredere pentru fiecare categorie de produse, să spună care marcă este cea mai sigură pentru copil și să denumească brandul cu cel mai ridicat nivel de calitate din fiecare categorie.
Scopul ce fundamentează acest concept a fost acela de a veni în întâmpinarea mamelor din România cu recomandări și referințe de calitate din universul produselor pentru copii, producția şi vânzarea acestora nefiind doar un business, ci și un act de imensă responsabilitate socială.
Forbes România recunoaște și premiază, în cadrul Galei Brands for Kids, primele 16 branduri din clasamentul rezultat în urma acestei cercetări și prezinta afacerile de success ce stau în spatele acestor nume.
Mai multe detalii despre Brands for Kids by Forbes ediția 2015 puteți afla la: [email protected].