Foștii TopGear își lansează un startup mondial în automobilism
DRIVETRIBE va fi o platformă media digitală dedicată iubitorilor de mașini și aventură, după cum este prezentat startup-ul creat de cinci antreprenori printre care se numără și cei trei foști prezentatori ai Top Gear, Jeremy Clarkson, Richard Hammond și James May.
Platforma va afișa conținut video, articole și va avea și o zonă dedicată socializării și conținutului interactiv. Aceste zone au fost denumite “triburi”, fiecare “trib” având propriul conținut și propria personalitate, după cum susțin fondatorii startup-ului. DRIVETRIBE ar urma să fie lansată pe piață în luna noiembrie a acestui an. Cei trei prezentatori ai Top Gear vor fi în permanență prezenți pe site prin articole și materiale video, alături de alte vedete și bloggeri din domeniu auto.
“Doar pe Facebook sunt peste 400 de milioane de fani ai automobilelor și ninciun site de top din primele 500 de site-uri din lume nu este dedicat mașinilor. DRIVETRIBE își propune să schimbe asta prin publicarea de conținut original, creat de mii de colaboratori din întreaga lume, dar și prin folosirea tehnologiei și a inteligenței artificiale cu ajutorul cărora să ajungă direct la publicul țintă al acestui domeniu”, spune Ernesto Schmitt, Co-Founder și CEO al startup-ului.