Forbes Summer School – Cu zece pași mai aproape de succes
În cinci zile, cei 30 de participanți ai Forbes Summer School au luat parte la 14 workshop-uri și training-uri, prin intermediul cărora și-au dezvoltat atributele personale necesare atât în conducerea unui departament din cadrul unei multinaționale, cât și în momentul în care își vor fonda propriul business.
Școala de vară a debutat cu un workshop de networking, realizat de Bogdan Grigore, Apple Certified Sales Trainer și Managing Partner, Improvizatie.ro. Participanții au învățat regulile de bază ale stabilirii unor relații profesionale de durată și au reușit totodată să pună bazele prieteniei dintre ei.
Forbes Summer School a continuat în cea de-a doua zi cu o sesiune în cadrul căreia Bogdan Georgescu, CEO Bookster, le-a împărtășit participanților lecțiile învățate din tranziția de la conducerea unei multinaționale din domeniul imobiliar, la fondarea unui business propriu. Aceștia au învățat apoi să aibă o abordare antreprenorială în cadrul multinaționalei în care lucrează, în workshop-ul „Antreprenor sau intraprenor?” ținut de Peter Barta, CEO, Post Privatization Foundation.
Ziua a continuat cu intervenția specială a lui Javier Garcia del Valle, CEO, Happy Tour, care le-a împărtășit participanților lecțiile învățate din vasta sa experiență de business. „Fii onest, plăteşte taxele: e singurul mod de a creşte şi de a ajuta o ţară. Orice ai face, fă-o corect!”, le-a recomandat el participanților. Apoi, Simona Nicolaescu, Managing Partner, Dynamic Human Resources, le-a dat sfaturi concrete pentru obținerea echilibrului dintre job și viața personală.
Cea de-a treia zi a început cu un workshop de Vânzări, organizat de Bogdan Grigore, Apple Certified Sales Trainer și Managing Partner, Improvizatie.ro, și a continuat cu lecțiile lui Adrian Cioroianu, Business Development Manager, Intel. „Regula de aur în negociere este să nu dai nimic fără să ceri ceva în schimb,” a subliniat Cioroianu, care a împărtășit sfaturi de business, inspirate din experiența sa, precum și secretele succesului în negociere și vânzări.
„Brandingul e ca îndrăgostirea: la prima vedere îţi faci o impresie, apoi o confirmi sau nu”. Plecând de la această definiție, Paul Olteanu, Public Communication & Personal Branding Trainer, i-a învățat pe participanți să pună bazele unui brand personal puternic și să își pună în valoare abilitățile profesionale care îi diferențiază.
Ziua a continuat cu un workshop de Corporate Brading, ținut de Răzvan Nacea, Managing Director, Seytour, care, prin exemple concrete inspirate din experiența proprie, i-a învățat pe participanți cum să își poziționeze business-ul. Apoi, participanții au învățat de la Paul Olteanu secretele vorbitului în public, într-un workshop de Public Speaking, ziua încheindu-se cu un training introductiv de Process Communication Model, „un instrument premiat, folosit la NASA și în pregătirea discursivă a președinților americani, care funcționează ca o radiografie a personalității umane”, după cum îl descrie chiar Paul Olteanu.
În ultima zi de traininguri, Sergiu Neguț, CEO, Mindit, le-a împărtășit participanților lecțiile sale de business. „Cel mai bun lucru pentru a fi remarcat este să îi ajuţi pe ceilalţi să strălucească,” le-a recomandat el participanților. Ziua a continuat cu un workshop de Storytelling, în cadrul căruia participanții au învățat de la Lucian Georgescu, Managing Partner, GAV, să își vândă ideile cu ajutorul unei povești. Ultimul workshop, cel de Improvizație aplicată în business, a fost ținut de Corina Anghel, Managing Partner, Improvizatie.ro, care i-a învățat pe participanți să gândească inovator și să caute mereu soluții nonconformiste pentru situațiile întâmpinate în business.