Femeile acaparează şi shoppingul de gadgeturi
Comportamentul de achiziție al femeilor în mediul online este, în continuare, dat de tendințele în modă și de accesorii. De asemenea, noutățile în materie de tehnologie nu fac altceva decât să le stârnească interesul pentru îmbinarea perfectă a ținutelor cu cele mai noi gadgeturi.
Inovația se remarcă cel mai bine la nivelul accesoriilor folosite în activitățile zilnice, motiv pentru care femeile sunt dispuse să aloce între 500-1.000 lei pentru produse care să le îmbunătățească stilul de viață.
„În topul comenzilor efectuate de către femei, cu o pondere de aproximativ 35%, se află telefoanele mobile și tabletele, acestea fiind urmate de brățările fitness (25%) și ceasurile inteligente (15%)”, a declarat Tudor Țiboc, director general QuickMobile.
Citeşte şi: Cardul Profesional European 2 – un sistem integrat la nivel național
Potrivit analizelor QuickMobile, media de vârstă a femeilor care preferă cumpărăturile online se situează între 25-34 ani, iar în ceea ce privește bugetele alocate, aproximativ 24% dintre acestea cheltuiesc între 500-1.000 lei pentru o singură sesiune de cumpărături, în timp ce doar 7% dintre românce sunt dispuse să depășească pragul de 2.500 lei.
De altfel, cu ocazia evenimentelor speciale, bărbații apelează tot la QuickMobile pentru a găsi cele mai bune variante de cadouri pentru femeile din viața lor. Astfel, circa 20% din comenzile efectuate de către bărbați sunt destinate tot femeilor.
Pentru femeile cu un stil de viață sportiv, brățările fitness reprezintă raportul perfect între monitorizarea sănătății zilnice și un aspect stilat. Conectate la telefonul mobil, ori la laptop, brățările fitness oferă posibilitatea de a monitoriza caloriile arse, calitatea somnului, ritmul cardiac, pașii efectuați sau distanța parcursă într-o zi. Disponibile în zeci de culori și modele, brățările fitness precum iHealth oferă informații precise despre activitatea fizică de zi cu zi.