EY România angajează 100 de tineri absolvenţi
Cei interesaţi de un post entry-level în companie vor interacţiona direct cu specialiştii EY şi cu echipa de recrutare în cadrul a peste 20 de evenimente în sediul EY, în universităţi şi târguri de job-uri din Bucureşti, Cluj-Napoca, Iaşi, Timişoara şi Chişinău.
Procesul de selecţie va include: pre-selecție a CV-ului, video-recruitment, testări socio-metrice şi, un element de noutate care cu siguranță îi va incita pe candidații dornici de auto-depășire: EY Mega Days – o competiţie dedicată candidaţilor care participă în campania de recrutare din această primăvară.
Candidații au ocazia să cunoască îndeaproape compania EY România, iar echipa EY va putea evalua atât aspecte care țin de abilităţile verbale, numerice, de limbă engleză ale candidaților, precum şi cele de inter-relaționare specifice activităților individuale şi de echipă ce vor urma pentru finaliști.
Citeşte şi: Capcanele contractului de muncă în care “se prind” și angajatul și angajatorul
Cei 95 de juniori care vor fi selectaţi în această primăvară îşi vor începe activitatea în septembrie 2015, când se vor alătura celor 600 angajaţi care fac parte din echipa EY, în 5 birouri din ţară şi din Republica Moldova.
EY investeşte anual 3.000 de euro în medie pentru formarea fiecărui angajat. Deoarece investiția EY nu este legată de timpul petrecut în companie, ci de contribuția la construirea unei lumi care funcționează mai bine, inclusiv prin educație, EY nu solicită angajaților nicio formă de compensare a investiției în training.
Prin urmare, pe lângă expunerea la clienții şi activitățile specifice, candidații care reușesc să acceadă la o poziție în EY vor câștiga atât expertiza, cât şi abilități esențiale pentru cariera lor oriunde în business.