Eticheta sedintelor: 10 reguli pe care orice profesionist trebuie sa le stie
1. Ai grija sa ajungi la timp. Nimanui nu-i place sa astepte, mai ales daca tu esti liderul discutiei. Trebuie sa fii un exemplu in ochii celorlalti.
2. Daca se iveste ocazia, fa cunostinta cu toata lumea si schimba cateva cuvinte, chiar daca cei prezenti sunt superiori ierarhic si poate nu ati mai schimbat niciodata o vorba. Prezinta-te si leaga noi relatii. Poate printre persoanele invitate se afla cineva cu care ai putea schimba pareri care ti-ar putea servi pe mai tarziu in cariera.
3.Ca un adevarat lider care cunoaste toti invitatii intalnirii, foarte indicat este sa incerci sa ii prezinti intre ei pentru a se cunoaste mai bine. Intotdeauna sa incepi cu persoana pozitionata mai sus ierarhic. De exemplu: "Domnule director, vi-l prezint pe noul nostru coleg"
Citeste mai multe pe WallStreet.ro