Etica in afaceri premiata
Prin prezentarea eticii drept cea mai buna practica de afaceri, s-a urmarit promovarea dezvoltarii personale a studentilor, a abilitatilor ca viitori parteneri de afaceri, angajati sau clienti. Obiectivul programului a fost dezvoltarea si aplicarea standardelor si practicilor de etica in functionarea economiei de piata romanesti.
Programul „Etica – cea mai buna eticheta in afaceri” s-a desfasurat in anul scolar 2003- 2004 in cateva dintre universitatile si liceele din Bucuresti, Brasov si Timisoara, unde au participat 72 de echipe de studenti si 13 echipe de elevi. Studentii si elevii au avut ocazia sa participe la seminariile sustinute de top manageri din cadrul companiei Coca-Cola care au prezentat studii de caz relevante, impartasindu-le din experienta cu care si-au asigurat succesul in activitate, prin aplicarea principiilor eticii. Mihai Danila, student la facultatea de Relatii Internationale din cadrul ASE Bucuresti, marele castigator al programului de etica in afaceri, a invatat cu aceasta ocazie ca „valorile globale difera de la cultura la cultura, dar lucrul cel mai important este sa fii tolerant, cu mintea deschisa, sa te adaptezi si sa incerci sa fii un om corect, in orice imprejurare. A fi un bun cetatean, a-ti pasa de grijile celorlalti, a fi corect, a fi responsabil, a le acorda respectul celor din jurul tau si a fi de incredere reprezinta impreuna cea mai buna eticheta in afaceri.”