Equatorial, cifră de afaceri de peste un milion de euro în 2016
Compania, care este un important jucător pe piața de training din România și oferă consultanță pentru organizații, a înregistrat o creștere cu 37% comparativ cu anul 2015. Principala activitate care a generat această cifră de afaceri este legată de proiectele de tip game-based learning, pe care Equatorial le-a demarat încă din 2014.
Proiectul principal al Equatorial este Equatorial Marathon, care se derulează de un an și jumătate. Este prima platformă de învățare prin joc dedicată multinaționalelor care vor să inoveze în dezvoltarea propriilor angajați. Concret, ca să avanseze în acest joc, participanții iau parte la „provocări de alergare”, adică sarcini și activități din jobul de zi cu zi al angajaților.
1.500 DE ALERGĂTORI, 2,6 MILIOANE DE CALORII CONSUMATE ȘI DONAȚII DE CINCI MII DE EURO
Momentan, au fost implementate 21 de proiecte de gen în România și două în Polonia, la care au participat 1.500 de alergători și s-au ars peste 2,6 milioane de calorii. Pe deasupra, proiectele Equatorial Marathon au strâns peste cinci mii de euro din donații, pentru cauze sociale. În următoarea perioadă, platforma își propune să se dezvolte în Italia și Franța.
Al doilea proiect lansat de Equatorial în spiritul game-based learning este OnPharma, platformă care se adresează farmaciștilor. Are rolul de a testa și dezvolta educația farmaceutică, prin întrebările care sunt adresate pe aplicația de mobil. Lansată cu patru luni în urmă, aplicația are deja peste 800 de utilizatori, care au jucat peste 6.100 de jocuri.
Pentru anul 2017, Equatorial și-a propus să consolideze direcția strategică a companiei și să crească cu 20% veniturile pe care le generează Equatorial Marathon, principalul lor proiect. „Vrem să exportăm jocul pe piețele din Germania, UK și SUA”, afirmă Dan Berteanu, Managing Partner la Equatorial.