Elena Pap: Angajatorii sunt atenţi la stimularea şi loializarea angajaţilor
Angajaţii români dezvoltă relaţii de prietenie cu propriii colegi, mai ales dacă rămân foarte mult timp
în acelaşi loc. Este un aspect firesc răspândit în ţările latine, unde există o cultură a muncii care plasează relaţiile inter umane deasupra muncii în sine. Tinerii care sunt foarte bine plătiţi dezvoltă însă apreciere în mai mare măsură faţă de activitate decât faţă de colegi. Elena Pap, CEO Up România ne destăinuie tainele creşterii performanţelor prin creşterea calităţii vieţii la job.
Angajatorii oferă pachete de beneficii pentru a-şi fideliza salariaţii. Tichetele de masă sunt unele dintre primele beneficii oferite salariaţilor. Dumneavoastră aveţi o vedere de ansamblu asupra pieţei tichetelor de masă. 2 milioane de angajaţi au deja tichete de masă. Cum s-a ajuns până aici? Care este potenţialul pieţei tichetelor de masă?
Potenţialul pieţei este mult mai mare, în special dacă ţinem cont că angajaţii de la stat nu beneficiază de tichetele de masă. În momentul de faţă, avem un nivel al penetrării tichetelor de masă de peste 50%, aşadar, loc de creştere există. Conform studiilor noastre, cea mai spectaculoasă creştere a tichetelor de masă, dar şi a celor cadou, este în rândul IMM-urilor, ceea ce înseamnă că piaţa muncii a ajuns la un nivel de maturitate, unde angajatorii şi angajaţii sunt parteneri, iar primii înţeleg importanţa fericirii şi mulţumirii celor din urmă. O oportunitate în creşterea pieţei tichetelor de masă este şi apariţia tichetelor de masă pe suport electronic, ceea ce va face ca anumite companii care nu aveau până acum sistemul tichetelor de masă să-l implementeze, trecând direct la formatul digital. Acesta poate părea foarte ofertant pentruanumite companii interesate de simplificare, dar şi de potenţialul de interacţiune rapidă cu comenzile, soldul, tranzacţiile, prin intermediul platformei online şi a aplicaţiei telefonice.
Comparativ cu aceeaşi sumă acordată în bani, o companie care acordă tichete de masă, face o economie de până la 40% din bugetul de cheltuieli. Spre exemplu, pentru un salariat care primeşte sub formă de tichete un bonus de 211 lei, reprezentând valoarea tichetelor într-o lună cu 22 de zile lucrătoare şi o valoare a tichetului de 9,57 lei, societatea face o economie de 99 de lei pe lună, comparativ cu situaţia în care ar fi acordat bonusul în bani. Anual, această sumă economisită se ridică pentru un angajat la 1.195 lei.
Citeşte mai mult pe hrmangeronline.ro