Editurile trebuie să îşi educe angajaţii cu privire la e-books
Acest aspect este susţinut de 42% dintre respondenţi (cumulare a procentelor celor care spun că plănuiesc să trimită angajaţii la cursuri de profesionalizare – 26% şi a celor care afirmă că editura a format deja o parte a personalului – 16%). Cu toate acestea, nu trebuie neglijat nici procentul (de 37) celor care declară că angajaţii trebuie să se informeze singuri despre tehnologia publicaţiilor electronice.
Importanţa unor astfel de cunoştinţe într-un C.V. sunt apreciate în cea mai mare măsură ca fiind de importanţă medie (58%), apoi vitale (19%) sau neglijablie (14%). Până la momentul realizării studiului de faţă, doar 8% dintre editori au participat la cursuri de formare în e-book, însă procentul celor care ar fi interesaţi să participe, pe viitor, la un astfel de curs este semnificativ mai mare, şi anume de 60%. Merită menţionat şi faptul că 42% dintre persoanele intervievate au auzit de ProEdit, dintre acestea 86% având o părere 'bună’ sau ‘foarte bună’ despre acest program.