Dupa Franta, Romania devine a doua tara in care Orange introduce noua semnatura de brand
Orange isi propune sa devina un „digital coach”, sa ofere in continuare produse inovatoare, telefoane de ultima generatie si asistenta in utilizarea noilor tehnologii. Asumarea acestui angajament fata de clienti face parte din strategia France Telecom – Orange: Conquests 2015. La nivel global, strategia pentru urmatorii cinci ani presupune initiative si proiecte care sa creeze un echilibru intre performanta financiara si dezvoltarea sociala. Pe plan local, initiativele strategice vor fi adaptate la specificul fiecarei tari in care este prezent Grupul.
Noua semnatura de brand a fost introdusa pentru prima data in campaniile de comunicare din Franta in noiembrie 2010, iar acum in Romania. Aceasta va fi adoptata treptat si in alte tari din Grupul France Telecom – Orange.
„Digital coach implica indrumare si asistenta, astfel incat noile tehnologii sa poata fi folosite cat mai simplu si eficient. today changes with Orange subliniaza acest rol si, totodata, se va reflecta in toate initiativele comerciale si institutionale ale companiei si ale Grupului”, a declarat Julien Ducarroz, Chief Commercial Officer Business to Consumer Orange Romania.
”today changes with Orange” continua viziunea companiei lansata in 2008 – „together we can do more”, exprimand increderea in puterea oamenilor de a realiza mai mult impreuna. Orange este lider de piata in Romania cu 10,5 milioane de clienti si venituri de 973 milioane de euro in anul 2010.