Doing Business
Conferinta a fost organizata de DotCommerce Romania, revista Link, Asociatia pentru Tehnologie si Internet (APTI) si Selenis si a beneficiat de sprijinul Quadrant-Amroq Beverages (Pepsi), C.C.I.R.,
ANIMMC – EMPRETEC. Participantii au putut sa afle care sunt elementele ce stau la baza dezvoltarii unei afaceri de succes, indiferent de natura acesteia sau de mediul in care se desfasoara: in viata reala sau pe Internet.
Vorbitorii din cadrul conferintei au fost Aneil Singh, Coordonator de Proiecte Speciale in cadrul Delegatiei Comisiei Europene, Madalin Matica, Director of European Operations al DotCommerce LTD Boston, Doru Panaitescu, Online Sales Manager la ARBOmedia, Raluca Ciupitu Istrate, director al programului EMPRETEC, Rodica Nicolae, redactor-sef CARIERE, Andi Dumitrescu, General Manager al GfK Romania, Cosmin Alexandru, General Manager Brandivia si Bogdan Manolea, A.P.T.I.
Printre temele supuse discutiei, s-au aflat: problemele pe care le intampina orice antreprenor in momentul de start-up al unei afaceri, importanta studiilor de piata inainte de lansarea unui business, care sunt oamenii pe care poti sa contezi atunci cand incepi o afacere sau care sunt instrumentele legislative prin care brandurile pot fi protejate.
La incheierea evenimentului, a avut loc lansarea publicatiei Link2eCommerce, editata de Link Magazine in parteneriat cu BRD-GSG si dedicata exclusiv antreprenoriatului online. Doing Business Start-Up a fost cel de-al doilea eveniment al seriei Doing Business, dupa cel din luna noiembrie 2005, orientat catre industria online si comert electronic.