Direct E-mail-ul tinde sa devina cel mai utilizat
Ca instrumente primare de comunicare, campaniile de Direct E-mail sunt implementate independent cu scopul de a promova, de a vinde direct sau de a sustine un produs, un serviciu, o marca sau organizatia in sine. Marketingul prin e-mail este cel mai ieftin si rapid mijloc de comunicare cu clientii, oferind posibilitati de targetare fara precedent, care permit personalizarea mesajelor pentru a atinge diferite grupuri de clienti, cu o rata de raspuns mult mai mare decat traditionala livrare prin posta.
Sub sloganul "Dau un regat pentru un cal!" prima editie a Conferintei "Marketing in Direct" a reunit 17 experti internationali si locali, care au sustinut intr-un mod interactiv si carismatic prezentari si workshop-uri cu scopul unei mai bune intelegeri a marketingului direct.
Evenimentul a fost sustinut de AME design, Angels Promotions, Atip Design, AVON, Carte Noire si Toblerone, City College – Universitatea Sheffield, Digital Audio Xpert, Euroanswer, Intercontinental, Media Image Monitoring, Paralela 45, RPG Security, TCE Logistica, Vincon. Partenerii media au fost AdPlayers, Calendar Evenimente, Cariere, Centrul de Presa, Comunicatii Mobile, Hotnews, IQAds, PRwave, Rol.ro, Wall Street si 9AM.