Digitaljob.ro, prima platformă de recrutare pentru industria digitală şi IT
Platforma se adresează companiilor și specialiștilor care activează în domeniul dezvoltării online, mobile, software, gaming, precum și advertising sau marketing. Până în prezent, s-au publicat 200 de anunţuri care au generat 900 de aplicanți. Platforma are 100 de anunţuri active, iar peste 59% dintre acestea sunt pentru programatori, urmate de designeri (30%), marketeri (7%) și management (4%). Majoritatea clienţilor prezenţi pe platformă sunt din domeniul dezvoltării software și de aplicații sau jocuri, agenții de publicitate și interactive, de recrutare, precum și mai multe startup-uri din industrie.
În următoarele 6 luni, reprezentanții platformei urmăresc atragerea mai multor angajatori și creșterea numărului de locuri de muncă active cu până la 150%. Dacă în prezent, companiile își pot anunța gratuit pozițiile disponibile pe Digitaljob.ro, din primul trimestru al anului 2016 se va percepe o taxă din partea companiilor, pentru fiecare job plasat.
”Ne dorim ca Digitaljob.ro să devină locul de întâlnire al companiilor și al persoanelor care activează în industria digitală şi IT și care își doresc un loc de muncă mai bun”, a afirmat Marius Dascălu, Stratey & Creative Director 2Fresh.
Ideea de a lansa o platformă de nișă a venit în urma mai multor încercări eșuate ale agenției 2Fresh de a găsi angajații potriviți prin metodele existente de recrutare, pe platformele generaliste de joburi și cu ajutorul social media.