Digital Marketing Forum dezvăluie totul despre marketingul online
Cu aceste date și cu multe alte informații noi, oamenii de marketing trebuie să își regândească strategia de comunicare digitală.
La cea de-a 10-a ediție a celui mai vechi eveniment de promovare online, Digital Marketing Forum, peste 30 de specialiști din România și străinătate vor oferi soluții concrete, idei noi și studii de caz creative comunității de afaceri locale. Pe 25 și 26 februarie, la Crowne Plaza Hotel, sunt astepati 300 de oameni de marketing de la companii medii și mari.
Evenimentul include o zi conferințe și seminarii (25 februarie) și o zi de training intensiv (26 februarie). Printre vorbitori se număra: Robert Anghel (ING), Stela Toderascu (Avon), Alexandru Cernătescu (Infinit Solutions), Mihai Caluseriu (Conversion Marketing), Tudor Galoș (Microsoft), Anca Nuta (UniCredit Bank), Elisabeta
Moraru (Google), Ramona Ciocodei (McDonald’s).
Primul seminar aplicat de e-mail marketing din România
În cea de-a două zi, Kath Pay, Digital Marketing Consultant&Trainer, UK, vine la București pentru a discută despre modalitățile în care persuasiunea și psihologia pot fi folosite în e-mail marketing. Seminarul “Persuasive Design and Copywriting” va răspunde nevoii participanților de a înțelege ce motivează consumatorul să cumpere și care sunt modalitățile prin care, prin design și copywriting, poate fi crescută rată de conversie.
Seminarul se va desfășura în intervalul orar 10:00-18:00 și va fi împărțit în 4 sesiuni:
Secretul unei campanii de succes internațional
Campania digitală #LikeAGirl este una dintre cele mai cunoscute din mediul online, fiind și câștigatoare la Cannes Lions în 2015. Directorul de creație al campaniei, Milos Obradovic (Leo Burnett Group, UK), va fi prezent la Digital Marketing Forum și va discută, în cadrul sesiunii dedicate strategiilor online, despre elementele de bază în proiecte cu impact puternic.
Studii de caz: campanii creative pentru branduri active în online
Experți în digital marketing vor prezența studii de caz ale unor campanii de comunicare și marketing în online pentru companii precum: Coca-Cola, Avon, IKEA, eMAG, Telekom, Băneasa Shopping City, punând accent pe tacticile și instrumentele care contribuie atât la asigurarea vizibilității, cât și la crearea unei relații benefice cu consumatorul.
Studiu dedicat: Branduri vs Consumatori în 2016
În exclusivitate pentru Digital Marketing Forum, iSense Solutions a realizat un studiu referitor la comportamentul consumatorului român în raport cu publicitatea TV și a metodelor prin care brand-urile pot menține activă comunicarea cu acesta, având în vedere că 8 din 10 români schimbă canalul în timpul pauzei publicitare. Cercetarea dorește să sublinieze motivele acestei atitudini, precum și care sunt cele mai eficiente canale alternative de comunicare și mesajele de impact pentru consumatori. Rezultatele studiului vor fi dispuse sub forma unui infografic oferit participanților la eveniment.
Mai multe detalii despre Digital Marketing Forum sunt disponibile pe site-ul: www.digitalforum.ro.