Devoratorii de publicitate și zombii
Mihai Bobonete de la Cafe Deko și DJ&Producer Mongol vor deshide show-ul, completat de happening-uri, experiente augmented reality, concursuri și alte surprize pe care le veți descoperi pe moment. Organizatorii au dedicat două zile spectacolului pentru a se asigura că fiecare devorator ajunge la eveniment, programul fiind același atât pentru ziua de 15 noiembrie, cât și pentru ziua de 16 noiembrie.
Noaptea Devoratorilor de Publicitate este un eveniment internaţional, creat în 1981 de către Jean-Marie Boursicot, care, fascinat fiind de reclame, a început să colecţioneze spoturi publicitare din toată lumea pentru a le prezenta publicului larg într-un spectacol ce îşi propune să transmită publicului emoţiile, artisticul şi caracterul transcendent faţă de limitele culturale ale spoturilor publicitare. Cel care a adus acest show în România este Dan Chişu, producătorul general al spectacolului.
Conceptul de comunicare Noaptea Devoratorilor de Publicitate 2013, „Zombies”, a fost dezvoltat de agenția Tempo Advertising.