De Black Friday, românii au cumpărat de pe telefonul mobil. Peste 65% din traficul magazinelor online, de pe smartphone
Retailerul online a vândut, la ediţia de anul acesta a Black Friday, gadget-uri, dispozitive mobile şi accesorii în valoare de 6 milioane lei. Întregul stoc pregătit a fost redus cu până la 90% şi a atras peste 500.000 de vizitatori unici.
Potrivit datelor companiei, peste 65% din totalul vizitatorilor care au accesat platformele magazinului online au facut-o de pe dispozitive mobile. În ceea ce priveşte comanda medie de BlackFriday, aceasta s-a ridicat la 600 lei, faţă de 1.000 lei, comanda medie zilnică, având în vedere reducerile consistente aplicate.
“Am avut parte de un Black Friday fantastic. Ne-am atins toate obiectivele, iar din punct de vedere tehnic nu am avut nicio sincopă. Investiţiile în pregătirea tehnică a platformelor au dat rezultate. Drept urmare, nu cred că greşim dacă spunem că am fost printre puţinele magazine online care se pot lăuda că au fost live pe toată durata Black Friday. O altă satisfacţie este numărul foarte mare al vizitatorilor unici pe care i-am atras, majoritatea de pe mobile. Avem clienţi quick şi smart, care apreciază viteza şi eficienţa”, declară Tudor Ţiboc, General Manager Quickmobile.