David Darmanin și Brian Dean, specialiști în marketing online, vin la GPeC Summit
Printre cei opt speakeri de top se numără David Darmanin, fondator și CEO HotJar – cel mai în vogă tool de digital analytics – și Brian Dean, unul dintre cei mai buni specialiști internaționali în SEO (optimizarea pentru motoarele de căutare).
HotJar – tool-ul internațional de marketing online care a revoluționat modul în care datele ajută documentarea deciziilor de business;
HotJar, fondat de David Darmanin în 2014, este un instrument de web analytics, care își propune să ofere un plus de date magazinului online, care nu reușește să tragă suficiente concluzii din alte tool-uri de analytics. HotJar oferă magazinelor online sau business-urilor web date despre vizitatorii lor, click-urile pe care aceștia le fac în website, comportamentul lor și drumul de la o simplă vizită până la o conversie (cumpărătura online). HotJar oferă website-urilor sesiuni video înregistrate din care se poate vedea comportamentul utilizatorilor, heatmap-uri (hărți cu activitatea de click-uri, scroll-uri și alte acțiuni ale vizitatorilor sitului), analize pentru principalele formulare din website, precum și posibilitatea de publica sondaje pentru a afla opiniile clienților și potențialilor clienți despre magazinul online pe care îl vizitează.
În mai puțin de 2 ani, HotJar a crescut exponențial trecând de la nivelul de startup la un business aflat în topul Fortune 500. În afara experienței HotJar, David are 12 ani de experiență în optimizare de website-uri și marketing online, iar la GPeC Summit va vorbi despre ”The Rise of the User” și despre modul în care atenția afacerilor ar trebui să se mute către nevoile și experiența clientului.
Cel mai cunoscut specialist international în optimizarea pentru motoarele de căutare (SEO) va vorbi la GPeC Summit;
Brian Dean, Fondator și CEO Backlinko, unul dintre cele mai populare bloguri despre optimizarea motoarelor de căutare, va vorbi la GPeC Summit despre strategii practice prin care magazinele online pot folosi noii factori importanți pentru Google pentru a obține o poziție mai bună în căutarile utilizatorilor. În condițiile în care rapoartele internaționale ale NChannel și Kissmetrics arată că 44% dintre cumpărătorii online își încep experiența de cumpărare cu o căutare și că peste 30% din traficul magazinelor online vine din motoarele de căutare, este evident că SEO este o componentă a marketingului online aflată din ce în ce mai în atenția afacerilor de orice dimensiuni. Brian Dean va vorbi la GPeC despre factori care încep să aibă din ce în ce mai multă importantă pentru motoarele de căutare, cum ar fi user experience și mențiunile unui brand în căutările utilizatorilor.
GPeC Summit se va desfășura la București, timp de 3 zile (25-26-27 Mai) și va reuni principalele magazine online și specialiști e-commerce din regiune. Organizatorii se așteaptă la peste 700 de participanți în cele 3 zile de eveniment.