Cununile de lauri ale Olimpiadelor Comunicarii
Concursul a avut patru probe, corespunzatoare domeniilor advertising, relatii publice, comunicare institutionala si comunicare politica. 42 de echipe, formate din cate cinci studenti, calificati in urma unor preselectii la care au participat peste 800 de candidati, au realizat timp de doua saptamani strategii de imagine pentru o serie de „clienti” reali: companii, ministere sau oameni politici. La finalul acestei perioade, echipele finaliste si-au prezentat campaniile realizate in fata publicului si a unui juriu care a avut in componenta sa personalitati marcante ale industriei de comunicare din Romania: specialisti din companii, din agentii de relatii publice si publicitate, jurnalisti de top si figuri importante ale spatiului universitar.
Juriul probei de Comunicare Politica
Cristian Parvulescu – Asociatia ProDemocratia
Claudiu Saftoiu – Presedintia Romaniei
Felix Tataru – GMP/map
Ovidiu Miculescu – Europa FM
Dragos Stanca – Publimedia International/Ziarul Financiar
Sorin Rosca Stanescu – Ziua
Alfred Bulai – SNSPA
Sebastian Lazaroiu – CURS
Ioana Lupea – Cotidianul
Ioana Grindeanu – Primaria Sectorului 1, Bucuresti
Juriul probei de Comunicare Institutionala
Simona Miculescu – Ministerul Afacerilor Externe
Dumitru Bortun – Asociatia Romana a Profesionistilor in Relatii Publice
Gilda Lazar – JTI Romania
Cristina Coman – Universitatea Bucuresti
Anca Gheorghe – Televiziunea Romana
Adelina Palade – Serviciul Roman de Informatii
Radu Balbaie – Universitatea „Lucian Blaga”, Sibiu
Mugur Stet – Banca Nationala a Romaniei
Alexandru Lazescu – MIX FM
Juriul probei de Relatii Publice
Andrei Bortun – Millenium Communications
Teodor Frolu – DC Communication
Alexandra Dinita – Free Communication
Sorana Savu – Premium Communication
Imola Zoltan – McCann PR
Silvia Bucur – PRAIS
Ioana Manoiu – Graffiti BBDO
Diana Lira – 2Active PR
Raluca Dumitrescu – Image Promotion
Cristian Ungureanu – Millenium Communications
Mihaela Brezeanu – Markmedia.ro
Juriul probei de Advertising
Alina Gavrila – Gavrila & Asociatii
Bogdan Naumovici – Leo Burnett
Adrian Botan – McCann Erickson
Serban Alexandrescu – Headvertising
Mihai Coliban – Lowe & Partners
Ioana Manea – Scala JWT
Andrei Cohn – Cohn & Jansen
Razvan Capanescu – Ogilvy & Mather
Sorin Psatta – Graffiti BBDO
Alexandra Tanjala – Sister & Co
Cristian Munteanu – Merlin Advertising
Castigatorii probei de
Comunicare Politica
Locul I: echipa CASCADE – client- Peter Eckstein Kovacs – UDMR
Locul II: echipa Cats-eyes – client – Roberta Anastase – PD
Locul III: echipa Zauber Komunikation Gmbh – client – Raluca Turcan – PNL
Castigatorii probei de Advertising
Locul I: echipa Reservoir Eggs – client – Business Magazin (a primit si Premiul Zapp pentru cea mai creativa echipa a acestei editii a Olimpiadelor Comunicarii)
Locul II: echipa PHI Advertising – client – BRD Groupe Societe Generale
Locul III: echipa SIDE –
client – ZAPP
Castigatorii probei
de Relatii Publice
Locul I: echipa ToP Racers – client -Unilever
Locul II: echipa Spotlight – client -Televiziunea Romana
Locul III: echipa Brand Damage – client – Britcom
Castigatorii probei de
Comunicare Institutionala
Locul I: echipa R.ACORD – client – Ministerul Justitiei
Locul II: echipa Minti Dezbracate – client – Agentia Nationala pentru Sprijnirea Initiativelor Tinerilor
Locul III: echipa Efectul Bulgare -client – Ministerul Afacerilor Externe
Olimpiadele Comunicarii sunt un proiect finantat de Autoritatea Nationala pentru Tineret si organizat in parteneriat cu Televiziunea Romana. Proiectul s-a desfasurat cu sprijinul unor sponsori ca: Zapp (sponsor principal), Gavrila & Asociatii, Unilever South Central Europe (sponsorul probei de advertising), JTI Romania (sponsorul probei de relatii publice), BRD Groupe Societe Generale (sponsorul probei de comunicare institutionala), Leo Burnett, Quadrant Amroq Beverages, Interbrew Romania, Global Spirits Company, British Council si Britcom.
Medaliile castigate in concursul
Olimpiadelor Comunicarii sunt cea mai importanta distinctie pe care o poate obtine in Romania un tanar care isi doreste o cariera intr-unul dintre domeniile comunicarii
profesioniste. De aceea, acest eveniment prezinta un real interes pentru toti tinerii aspiranti, dar si pentru specialistii seniori, care isi propun sa identifice in randurile
studentilor viitori angajati si colaboratori.