Cum să te organizezi mai eficient: Metoda veche de când lumea folosită de Bill Gates, Richard Branson şi Sheryl Sandberg
Toţi trei au întotdeauna asupra lor un carneţel/o agendă şi un pix, potrivit Business Insider.
În acest fel îşi pot nota toate ideile care le trec prin cap sau task-urile pe care vor să le ducă la împlinire în ziua respectivă.
"Nu îmi amintesc ultima dată când nu am avut la îndemână o hârtie şi ceva de scris", a scris Richard Branson într-o postare pe blogul companiei sale.
"Îmi place să aştern ideile imediat ce îmi vin în minte", a adăugat şeful Virgin Group.
Similar, Bill Gates are mereu o agendă la el şi trece acolo absolut tot ce îl înspiră.
Nici Sheryl Sandberg nu se dezlipeşte de agendă. Acolo îşi notează tot ce are de făcut în ziua respectivă. Mai exact, face un to-do list, iar apoi rupe paginile odată ce a rezolvat toate sarcinile trecute acolo. Ea susţine ca e o sursa de motivaţie şi o ajută să îşi planifice foarte bine timpul.
Adevărul este că e foarte util să îţi notezi ceea ce gândeşti sau ce ai de făcut. Acest lucru ne ajută să filtrăm mai bine ideile şi cugetările noastre, dar şi să ne dăm seama cum putem face din ceva abstract un lucru concret.
Mai mult, o astfel de cutumă ne ţine în priză şi ne ajută să ne organizăm. E o metodă clasică, dar Branson, Gates şi Sandberg ne arată că încă funcţionează.
CITEȘTE ȘI: Cinci greșeli frecvente pe care le fac șefii români (și cum să le evite)
CITEȘTE ȘI: Cum arată leadership-ul în diverse culturi