Cum poți folosi Eneagrama în organizația ta? Află de la Ginger Lapid-Bogda PhD
Ginger este autoarea a 4 cărți despre aplicațiile profesionale ale Eneagramei, este consultant pentru companii din „Fortune 500” și formează traineri în domeniul resurselor umane pe toate continentele. Evenimentul are loc la Rin Grand Hotel Conference Center din București, iar taxa de participare este de 110 lei.
Întrucât Eneagrama este un sistem puternic și practic pentru creșterea inteligenței emoționale, mii de organizații din întreaga lume o folosesc într-o varietate de aplicații de business. Exemple de astfel de companii includ: Walt Disney, CIA, Federal Reserve Bank, General Electric, Adcock Ingram, Avon, Banco Itaú, Banco Nossa Caixa, Beacon, Best Buy, Culture Technology, Daimler/Mitsubishi etc.
Majoritatea organizațiilor încep să utilizeze Eneagrama pentru a crește inteligența emotională, să creeze o cultură ce încurajează feedbackul, să îmbunătățească comunicarea, să gestioneze eficient conflictele și să dezvolte abilitățile de leadership. Ulterior, companiile ajung să extindă aplicarea acestui sistem în crearea de echipe de mare performanță, în îmbunătățirea performanței în vânzări, în dezvoltarea competențelor de leadership ale secolului 21 și la crearea unei culturi organizaționale a angajamentului și a responsabilității.
În anul 2011 "Enneagram in Business" a realizat un studiu internațional intervievând un număr de 72 de companii din diverse industrii și din diverse țări, care folosesc intens de cel puțin 18 luni acest sistem. Studiul a căutat să afle impactul pe care l-a avut introducerea Eneagramei în dezvoltarea culturii acestor companii. Rezutatele au fost surprizătoare și foarte încurajatoare.
Printre beneficiile principale enumerate de aceste companii se regăsesc:
- creșterea gradului de resposabilitate și al nivelului de angajament al angajaților,
- comunicare mai bună și o calitate mai bună a interacțiunii și a colaborării dintre angajați și echipe,
- rezultate semnificativ mai bune la măsurătorile cantitative: în vânzări, în venituri, în gradul de satisfacție al clientilor,
- liderii cheie ai organizațiilor rămân în companie și sunt promovați,
- liderii obțin măsurători foarte bune la analizele și evaluările interne, iar de multe ori ei sunt promovați 2-3 nivele într-un inteval scurt.
Pentru mai multe detalii și înscrieri, click aici.