CSR pentru studenti
Congresul a fost structurat in doua zile de conferinte si studii de caz si o zi de workshopuri. In primele doua zile s-a vorbit despre conceptul de CSR, privit ca un mod de implicare in societate, despre cauza si efectul adoptarii unei astfel de politici, despre importanta campaniilor de CSR si despre modul in care acestea sunt percepute de oameni. Printre invitati s-au numarat psihologul Aurora Liiceanu, Despina Andrei, Private Sector Manager la UNICEF si Imola Zoltan, Managing Partner McCann. In a treia zi a evenimentului au fost organizate campanii de CSR in cadrul a sapte workshopuri simultane. Acestea au fost coordonate de companii precum Tuborg, Millenium Communications, Ogilvy si Petrom sau Saatchi&Saatchi.
La sfarsitul evenimentului, studentii s-au declarat foarte multumiti de subiectele abordate si de oamenii din business care au fost invitati. In schimb, ei au mentionat ca punct slab faptul ca unii invitati au pus accent pe compania pe care o reprezentau mai mult decat pe campania implementata.
Congresul si-a propus sa ofere o imagine de ansamblu a ceea ce inseamna a fi responsabil social intr-un mod transparent si profesionist, intr-un mediu in care o astfel de perceptie asupra lumii isi face cu greu intrarea in mentalitatea oamenilor. Prime Romania este filiala locala a Asociatiei Europene a Studentilor la Relatii Publice si Comunicare si a fost infiintata la noi in tara in 1997, numarand in prezent peste 100 de membri.